вівторок, 13 вересня 2022 р.

Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі (логіко-математичний розвиток)

Тема: Орієнтування в просторі: вгорі, внизу. Поняття «один», «багато».

Програмовий зміст: розвивати вміння орієнтуватися у просторі, вправляти в умінні вживати слова вгорі, внизу, закріпити понят­тя «один», «багато» способом порівняння двох множин; розвивати довільну пам’ять, мислення, увагу; виховувати організованість, уміння слухати й розуміти запитання вихователя; інтерес до занять із математики.

Матеріали: демонстраційний; дві смужки: чер­вона — вгорі, синя — внизу; їжачок, кошик з яблуками, яблука червоні, зелені, відео: руханка "Танцюючий їжачок"

                                                           Структура заняття

1. Психогімнастика "Привітання з сонечком"

2. Мандрівка до лісу. Бесіда про ліс: правила поведінки в лісі, про сезонні зміні.

3. Зустріч з їжачком. Гра «Доріжки» (орієнтування в просторі: вгорі, внизу).

4. Фізкультхвилинка. Руханка "Танцюючий їжачок".

5. Гра "Яблучка на доріжці" ( закріплення угорі, внизу)

6. Гра "Одне, багато" (закріплення понят­тя «один», «багато»).

7. Підсумок заняття.

- З ким ми сьогодні познайомилися?

- Що було в їжачка в кошику?

- Що розкладав їжачок на доріжки?

Немає коментарів:

Дописати коментар