Добрі поради батькам
"Вдома і в садку за розпорядком я живу"
СХД
Тема: "Літачок"Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі (логіко-математичний розвиток)
Тема: Орієнтування в просторі: вгорі, внизу. Поняття «один», «багато».
Програмовий зміст: розвивати вміння орієнтуватися у просторі, вправляти в умінні вживати слова вгорі, внизу, закріпити поняття «один», «багато» способом порівняння двох множин; розвивати довільну пам’ять, мислення, увагу; виховувати організованість, уміння слухати й розуміти запитання вихователя; інтерес до занять із математики.
Матеріали: демонстраційний; дві смужки: червона — вгорі, синя — внизу; їжачок, кошик з яблуками, яблука червоні, зелені, відео: руханка "Танцюючий їжачок"
Структура заняття
1. Психогімнастика "Привітання з сонечком"
2. Мандрівка до лісу. Бесіда про ліс: правила поведінки в лісі, про сезонні зміні.
3. Зустріч з їжачком. Гра «Доріжки» (орієнтування в просторі: вгорі, внизу).
4. Фізкультхвилинка. Руханка "Танцюючий їжачок".
5. Гра "Яблучка на доріжці" ( закріплення угорі, внизу)
6. Гра "Одне, багато" (закріплення поняття «один», «багато»).
7. Підсумок заняття.
- З ким ми сьогодні познайомилися?
- Що було в їжачка в кошику?
- Що розкладав їжачок на доріжки?
Конструювання з лічильних паличок за зразком
Програмовий зміст: вчити дітей за зразком викладати, конструювати образ предмета. Розвивати дрібну моторику пальців рук, творчу уяву, самостійність, охайність.Художньо - продуктивне образотворення (малювання)
Тема: "Повітряні кульки"
Програмовий зміст: ознайомити дітей з предметами овальної форми;учити передавати в малюнках особливості круглої та овальної форми, відтворювати колір предмета;закріплювати навички зафарбовування; вправляти у проведенні вертикальних ліній олівцем; розвивати творчу уяву, пам'ять, мислення, зв' язне мовлення; сприяти розвитку естетичного сприйняття; виховувати самостійність, акуратність.
Матеріал: повітряні кульки круглої та овальної форми, олівці, папір формату А4, гуашеві фарби, пензлик, стаканчик з водою, серветки.
Ознайомлення із соціумом.
Тема: "У дитсадочку друзів маю"
Програмовий зміст: продовжувати формувати позитивні уявлення дітей про садочок. Учити дітей знаходити схожість та відмінність між собою та іншими людьми. Розширювати світогляд дошкільнят щодо поняття - дру, дружба. Розвивати мислення, мовлення, дружні стосунки дітей. Виховувати повагу і любов до себе та ближніх.
Структура заняття
1. Вітання
2. Бесіда-роздум на тему "Друг- це скарб"
3. Читання оповідання М. Пляцковського "Урок дружби"
Розгляд ілюстрацій.
4. Фізкультхвилинка
5. Вправа "Навпаки"
6. Підсумок