вівторок, 13 вересня 2022 р.

СХД

Тема: "Літачок"

Мета: навчити дітей складати літачок з паперу, загинаючи краї листка до середини і згинаючи їх; виконувати свою роботу акуратно, доводячи справу до кінця. Розвивати уяву, мілку моторику рук, уважність, естетичний смак. Виховувати працьовитість.

Матеріал: аркуш паперу А4.

Інтернет-ресурс: https://youtu.be/zO6rogsrAQI

Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі (логіко-математичний розвиток)

Тема: Орієнтування в просторі: вгорі, внизу. Поняття «один», «багато».

Програмовий зміст: розвивати вміння орієнтуватися у просторі, вправляти в умінні вживати слова вгорі, внизу, закріпити понят­тя «один», «багато» способом порівняння двох множин; розвивати довільну пам’ять, мислення, увагу; виховувати організованість, уміння слухати й розуміти запитання вихователя; інтерес до занять із математики.

Матеріали: демонстраційний; дві смужки: чер­вона — вгорі, синя — внизу; їжачок, кошик з яблуками, яблука червоні, зелені, відео: руханка "Танцюючий їжачок"

                                                           Структура заняття

1. Психогімнастика "Привітання з сонечком"

2. Мандрівка до лісу. Бесіда про ліс: правила поведінки в лісі, про сезонні зміні.

3. Зустріч з їжачком. Гра «Доріжки» (орієнтування в просторі: вгорі, внизу).

4. Фізкультхвилинка. Руханка "Танцюючий їжачок".

5. Гра "Яблучка на доріжці" ( закріплення угорі, внизу)

6. Гра "Одне, багато" (закріплення понят­тя «один», «багато»).

7. Підсумок заняття.

- З ким ми сьогодні познайомилися?

- Що було в їжачка в кошику?

- Що розкладав їжачок на доріжки?

понеділок, 12 вересня 2022 р.

Конструювання з лічильних паличок за зразком

Програмовий зміст: вчити дітей за зразком викладати, конструювати образ предмета. Розвивати дрібну моторику пальців рук, творчу уяву, самостійність, охайність.

Обладнання: предметні картинки, лічильні палички.

Інтернет-ресурс: https://youtu.be/ozVsNJT-lqA

Художньо - продуктивне образотворення (малювання)

Тема: "Повітряні кульки"

Програмовий зміст: ознайомити дітей з предметами овальної форми;учити передавати в малюнках особливості круглої та овальної форми, відтворювати колір предмета;закріплювати навички зафарбовування; вправляти у проведенні вертикальних ліній олівцем; розвивати творчу уяву, пам'ять, мислення, зв' язне мовлення; сприяти розвитку естетичного сприйняття; виховувати самостійність, акуратність.

Матеріал: повітряні кульки круглої та овальної форми, олівці, папір формату А4, гуашеві фарби, пензлик, стаканчик з водою, серветки.

Ознайомлення із соціумом. 

Тема: "У дитсадочку друзів маю"

Програмовий зміст: продовжувати формувати позитивні уявлення дітей про садочок. Учити дітей знаходити схожість та відмінність між собою та іншими людьми. Розширювати світогляд дошкільнят щодо поняття - дру, дружба. Розвивати мислення, мовлення, дружні стосунки дітей. Виховувати  повагу і любов до себе та ближніх.

Структура заняття

1. Вітання

2. Бесіда-роздум на тему "Друг- це скарб"

3. Читання оповідання М. Пляцковського "Урок дружби"

 Розгляд ілюстрацій.

4. Фізкультхвилинка

5. Вправа "Навпаки"

6. Підсумок

пʼятниця, 9 вересня 2022 р.

 Мультфільм про дитячий садок


Інтернет-ресурс: https://www.youtube.com/watch?v=vtrL2POMjRg

Фізична культура 

Тема: "Ходьба. Стрибки"

Завдання: продовжувати вдосконалювати навички різного виду ходьби; закріпити навички стрибків з обруча в обруч, правильно приземлятися; розвивати силу, рівновагу та бажання займатися спортом; виховувати спритність, уміння виконувати дії за словесним сигналом.

Інвентар: обруч, скакалка.