Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі (логіко-математичний розвиток)
Тема: Орієнтування в просторі: вгорі, внизу. Поняття «один», «багато».
Програмовий зміст: розвивати вміння орієнтуватися у просторі, вправляти в умінні вживати слова вгорі, внизу, закріпити поняття «один», «багато» способом порівняння двох множин; розвивати довільну пам’ять, мислення, увагу; виховувати організованість, уміння слухати й розуміти запитання вихователя; інтерес до занять із математики.
Матеріали: демонстраційний; дві смужки: червона — вгорі, синя — внизу; їжачок, кошик з яблуками, яблука червоні, зелені, відео: руханка "Танцюючий їжачок"
Структура заняття
1. Психогімнастика "Привітання з сонечком"
2. Мандрівка до лісу. Бесіда про ліс: правила поведінки в лісі, про сезонні зміні.
3. Зустріч з їжачком. Гра «Доріжки» (орієнтування в просторі: вгорі, внизу).
4. Фізкультхвилинка. Руханка "Танцюючий їжачок".
5. Гра "Яблучка на доріжці" ( закріплення угорі, внизу)
6. Гра "Одне, багато" (закріплення поняття «один», «багато»).
7. Підсумок заняття.
- З ким ми сьогодні познайомилися?
- Що було в їжачка в кошику?
- Що розкладав їжачок на доріжки?