понеділок, 12 вересня 2022 р.

Художньо - продуктивне образотворення (малювання)

Тема: "Повітряні кульки"

Програмовий зміст: ознайомити дітей з предметами овальної форми;учити передавати в малюнках особливості круглої та овальної форми, відтворювати колір предмета;закріплювати навички зафарбовування; вправляти у проведенні вертикальних ліній олівцем; розвивати творчу уяву, пам'ять, мислення, зв' язне мовлення; сприяти розвитку естетичного сприйняття; виховувати самостійність, акуратність.

Матеріал: повітряні кульки круглої та овальної форми, олівці, папір формату А4, гуашеві фарби, пензлик, стаканчик з водою, серветки.

Ознайомлення із соціумом. 

Тема: "У дитсадочку друзів маю"

Програмовий зміст: продовжувати формувати позитивні уявлення дітей про садочок. Учити дітей знаходити схожість та відмінність між собою та іншими людьми. Розширювати світогляд дошкільнят щодо поняття - дру, дружба. Розвивати мислення, мовлення, дружні стосунки дітей. Виховувати  повагу і любов до себе та ближніх.

Структура заняття

1. Вітання

2. Бесіда-роздум на тему "Друг- це скарб"

3. Читання оповідання М. Пляцковського "Урок дружби"

 Розгляд ілюстрацій.

4. Фізкультхвилинка

5. Вправа "Навпаки"

6. Підсумок

пʼятниця, 9 вересня 2022 р.

 Мультфільм про дитячий садок


Інтернет-ресурс: https://www.youtube.com/watch?v=vtrL2POMjRg

Фізична культура 

Тема: "Ходьба. Стрибки"

Завдання: продовжувати вдосконалювати навички різного виду ходьби; закріпити навички стрибків з обруча в обруч, правильно приземлятися; розвивати силу, рівновагу та бажання займатися спортом; виховувати спритність, уміння виконувати дії за словесним сигналом.

Інвентар: обруч, скакалка.
Літературне +Театральне образотворення

Тема: Вивчення вірша М. Познанської "Здрастуй, сонечко!"

Програмовий зміст: учити дітей розуміти зміст віршованого художнього твору, уважно слухати та запам' ятовувати його;використовуючи мнемотехнічні прийоми-мнемотаблиці; формувати вміння виражати емоційний стан голосом, спонукати до запам' ятовування віршованих рядків. Розвивати емоційну виразність, уяву. Виховувати пізнавальний інтерес до довкілля.

Матеріал: ілюстрація зображення сонечка, гра "Що схоже на сонечко", мнемотаблиця до вивчення вірша.

Структура заняття

1.Організаційний момент (загадка про сонечко).

2.Мовленнєва гра "Яке сонечко?"

3.Гра "Що схоже на сонечко?"

4.Читання вірша М. Познанської "Здрастуй, сонечко!"

5.Вправа для очей.

6.Повторне читання вірша.

7.Читання вірша дітьми, за бажанням.

8.Підсумок.


Художньо-продуктивне образотворення (ліплення)

Тема: "Наші іграшки. Пірамідка" 

Програмовий зміст: учити дітей ліпити пірамідку з дисків різного розміру з верхівкою у вигляді голови ведмежати, зайченяти, кошеняти або конус (за вибором); показати прийоми планування роботи (викладання грудочок пластиліну в рядок від найбільшого до найменшого); розвивати відчуття кольору, форми й розміру; виховувати впев  неність.

Матеріал: пластилін, стеки, картинки.

ЦУПЖ 

Тема: «Як дітям поводитися під час війни?»

Мета: обговорити  з вихованцями можливе емоційне  напруження,  підтримати дитину в подоланні цих проблем. Допомогти у формуванні конструктивних  дій, що знижують почуття безпорадності та тривожності. Допомогти дитині словесно виразити свої почуття, щоб вона не відчувала себе сам-на-сам зі своїми емоціями. Виховувати впевненість у підтримці дорослих.


Інтернет-ресурс: https://youtu.be/MfL1wRSkFwE