пʼятниця, 9 вересня 2022 р.

Літературне +Театральне образотворення

Тема: Вивчення вірша М. Познанської "Здрастуй, сонечко!"

Програмовий зміст: учити дітей розуміти зміст віршованого художнього твору, уважно слухати та запам' ятовувати його;використовуючи мнемотехнічні прийоми-мнемотаблиці; формувати вміння виражати емоційний стан голосом, спонукати до запам' ятовування віршованих рядків. Розвивати емоційну виразність, уяву. Виховувати пізнавальний інтерес до довкілля.

Матеріал: ілюстрація зображення сонечка, гра "Що схоже на сонечко", мнемотаблиця до вивчення вірша.

Структура заняття

1.Організаційний момент (загадка про сонечко).

2.Мовленнєва гра "Яке сонечко?"

3.Гра "Що схоже на сонечко?"

4.Читання вірша М. Познанської "Здрастуй, сонечко!"

5.Вправа для очей.

6.Повторне читання вірша.

7.Читання вірша дітьми, за бажанням.

8.Підсумок.


Немає коментарів:

Дописати коментар