Мультфільм про дитячий садок
пʼятниця, 9 вересня 2022 р.
Фізична культура
Тема: "Ходьба. Стрибки"Завдання: продовжувати вдосконалювати навички різного виду ходьби; закріпити навички стрибків з обруча в обруч, правильно приземлятися; розвивати силу, рівновагу та бажання займатися спортом; виховувати спритність, уміння виконувати дії за словесним сигналом.
Інвентар: обруч, скакалка.
Тема: Вивчення вірша М. Познанської "Здрастуй, сонечко!"
Програмовий зміст: учити дітей розуміти зміст віршованого художнього твору, уважно слухати та запам' ятовувати його;використовуючи мнемотехнічні прийоми-мнемотаблиці; формувати вміння виражати емоційний стан голосом, спонукати до запам' ятовування віршованих рядків. Розвивати емоційну виразність, уяву. Виховувати пізнавальний інтерес до довкілля.
Матеріал: ілюстрація зображення сонечка, гра "Що схоже на сонечко", мнемотаблиця до вивчення вірша.
2.Мовленнєва гра "Яке сонечко?"
3.Гра "Що схоже на сонечко?"
4.Читання вірша М. Познанської "Здрастуй, сонечко!"
5.Вправа для очей.
6.Повторне читання вірша.
7.Читання вірша дітьми, за бажанням.
8.Підсумок.
Художньо-продуктивне образотворення (ліплення)
Тема: "Наші іграшки. Пірамідка"
Програмовий зміст: учити дітей ліпити пірамідку з дисків різного розміру з верхівкою у вигляді голови ведмежати, зайченяти, кошеняти або конус (за вибором); показати прийоми планування роботи (викладання грудочок пластиліну в рядок від найбільшого до найменшого); розвивати відчуття кольору, форми й розміру; виховувати впев неність.
Матеріал: пластилін, стеки, картинки.
ЦУПЖ
Тема: «Як дітям поводитися під час війни?»
Мета: обговорити з вихованцями можливе емоційне напруження, підтримати дитину в подоланні цих проблем. Допомогти у формуванні конструктивних дій, що знижують почуття безпорадності та тривожності. Допомогти дитині словесно виразити свої почуття, щоб вона не відчувала себе сам-на-сам зі своїми емоціями. Виховувати впевненість у підтримці дорослих.
Інтернет-ресурс: https://youtu.be/MfL1wRSkFwE
четвер, 8 вересня 2022 р.
Дитина у світі природи
Тема: «У куточку природи»
Програмовий зміст: розширити знання дітей про кімнатні рослини; навчити здійснювати догляд за рослинами (поливати, розпушувати грунт, витирати пил з листя, оприскувати), вчити давати відповіді на питання за сюжетною картиною; забезпечувати цілісне сприймання картини; активізувати у словнику узагальнююче поняття «кімнатні рослини», учити дотримуватися теми розмови, конкретно відповідати на запитання; виховувати ініціативність, самостійність та любов до рослин.
Обладнання: сюжетна картина «У куточку природи».
Структура заняття
1. Організаційний момент. Вірш "Рослини"
2. Психогімнастика "Я - квітка".
3. Розгляд картини "У куточку природи".
4. Бесіда за змістом картини
5. Розповідь дітей про власні куточки природи.
6. Підсумок.