середа, 25 травня 2022 р.

 Розвиваюче відео

"Як зайчик сонечко шукав"


Інтернет-ресурс: https://www.youtube.com/watch?v=-_bgY-Eiy_Y

 Дидактична гра "Кому допомагає сонечко"

Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі

Тема: «На весняні луки»

Програмовий зміст: продовжувати вчити порівнювати групи предметів, користуючись словами: порівну, більше, менше; закріплювати уміння порівнювати предмети за довжиною; вчити рахувати в межах трьох; закріплювати знання кольорів, геометричних фігур: трикутник, круг, квадрат; формувати уміння дітей орієнтуватися в просторі, використовуючи поняття ліворуч, праворуч, попереду, позаду, вгорі, внизу, перед, за; розвивати уважність, кмітливість; виховувати інтерес до заняття.


Матеріал: скринька; квіти; божі корівки; лисиця; човники; смужки різної довжини; чарівна паличка; геометричні фігури; будиночки.


Структура заняття


1. Ігровий момент. Подорож на повітряних кульках, які вилетіли з скриньки.


2. Порівняння, чого більше на галявині квітів чи жучків.


3. Порівняння смужок за довжиною.


4. Фізкультхвилинка "Божі корівки"


5. Дидактична гра "Хто де знаходиться?"


6. Дидактична гра "Знайди свій будинок"


7. Підсумок.

вівторок, 24 травня 2022 р.

Поради батькам "Як розвинути у дітей самооцінку і впевненість у собі"

Фізична культура (фрагмент заняття)

Фізкультхвилинка "Сонечко"


Інтернет-ресурс: https://www.youtube.com/watch?v=klPugp6e-LI&t=19s

Розвиток мовлення

Тема: «Сонечко, сонечко, заглянь у віконечко»

Мета: продовжувати знайомити дітей з поняттям «усна народна творчість»; збагачувати словник українськими забавлянками і закличками; закріплювати знання про жанрові особливості творів малих фольклорних форм; вчити розуміти переносне значення образних виразів; формувати виразність, точність мовлення, почуття ритму; розширювати кругозір дітей, збагачувати їх почуття і мову, формувати ставлення до навколишнього світу; виховувати у дітей любов до народної творчості.

Матеріал: ілюстрації до забовлянок і закличок про Сонечко; жовтий м'яч; картинки «Сонечко веселе», «Сонечко сумне.

Структура заняття

1. Організаційний момент. Загадка про сонце.

2. Імітаційна вправа "Злови промінчик"

3. Читання вихователем закличок про Сонечко.

4. Бесіда за їх змістом.

5. Гра "Впізнай закличку".

6. Фізкультхвилинка.

7. Гра "Сонечко котилося"

8. Підсумок.