середа, 25 травня 2022 р.

Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі

Тема: «На весняні луки»

Програмовий зміст: продовжувати вчити порівнювати групи предметів, користуючись словами: порівну, більше, менше; закріплювати уміння порівнювати предмети за довжиною; вчити рахувати в межах трьох; закріплювати знання кольорів, геометричних фігур: трикутник, круг, квадрат; формувати уміння дітей орієнтуватися в просторі, використовуючи поняття ліворуч, праворуч, попереду, позаду, вгорі, внизу, перед, за; розвивати уважність, кмітливість; виховувати інтерес до заняття.


Матеріал: скринька; квіти; божі корівки; лисиця; човники; смужки різної довжини; чарівна паличка; геометричні фігури; будиночки.


Структура заняття


1. Ігровий момент. Подорож на повітряних кульках, які вилетіли з скриньки.


2. Порівняння, чого більше на галявині квітів чи жучків.


3. Порівняння смужок за довжиною.


4. Фізкультхвилинка "Божі корівки"


5. Дидактична гра "Хто де знаходиться?"


6. Дидактична гра "Знайди свій будинок"


7. Підсумок.

Немає коментарів:

Дописати коментар