четвер, 19 травня 2022 р.

Дитина у світі природи

Тема: «Природа твій друг, коли ти добре знаєш її»

Мета: ознайомити дітей із небезпечними природними об’єктами. Вивчити правила безпечної поведінки в природі. Дати знання про безпечне перебування на сонці, правила поведінки з комахами, свійськими та бездомними тваринами. Дати знання про їстівні та отруйні гриби, отруйні рослини. Виховувати допитливість, інтерес до природи. Розвивати увагу, свідоме розуміння правил безпечної поведінки в природі.

Матеріал: картинки рослин, тварин і комах, знаки-заборони.

Структура заняття 

1. Організаційний момент. Відвідування "Школи правил"

2. Бесіда "Яка може бути небезпека на сонці?"

3. Читання вихователем вірша "Хто Юрасика вкусив" і бесіда за змістом.

4. Фізкультхвилинка.

5. Бесіда "Як безпечно вести себе з домашніми тваринами"

6. Перегляд картинок "Знаків-заборон", які стосуються поведінки в лісі.

7. Підсумок.

середа, 18 травня 2022 р.

 Консультація "Зробимо свою квартиру безпечною для дітей"

Перебуваючи у звичайному оточенні, діти часто завдають собі шкоди. У міру того, як діти дорослішають, змінюється і характер їхніх ушкоджень.

Немовлятко може легко поперхнутись шматочком їжі. Малі діти не раз падають, коли намагаються кудись вилізти, або обпікаються, чи отруюються, коли торкаються предметів, до яких можна дотягнутися, чи попробувати їх на смак.

Діти старшого дошкільного віку часто зазнають ушкоджень під час гри на дорогах або коли граються надворі.

Багатьом таким випадкам можна запобігти. Виявляючи трохи передбачливості, й, беручи до уваги вік дитини, ви можете допомогти відвернути травми і навіть смертельні випадки. І цей обов'язок допомогти дитині лежить на батьках або інших дорослих, з якими час від часу перебуває дитина.

Дітям про війну в Україні


Інтернет-ресурс: https://www.youtube.com/watch?v=lA0ftlFPVSM

 Дидактична гра з пожежної безпеки

Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі

Тема: «Подорож на острів Черепашок»

Мета: закріпити рахунок в межах 5; продовжувати вчити дітей розрізняти і називати геометричні фігури (коло, трикутник, овал); продовжувати формувати у дітей уявлення про властивості предметів: колір, форма, величина; вчити давати повні відповіді на запитання вихователя; розвивати пам'ять, кмітливість; виховувати інтерес до математики; виховувати допитливість.

Матеріал: телеграма; карта; камінь; картки, на яких намальовані фрукти і схожі на них геометричні фігури (яблуко - коло, банан - овал, груша - трикутник); 4 пальми; 5 коробочок наповнені льодяниками.

Структура заняття

1. Організаційний момент. Поява листоноші з телеграмою.

2. Перегляд карти подорожі на острів.

3. Завдання "З'єднай кожен фрукт з фігурою, на яку він схожий"

4. Завдання "Вузька чи широка річка"

5. Гра "Човник"

6. Рахування пальм і коробочок з льодяниками.

7. Підсумок.