середа, 18 травня 2022 р.

Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі

Тема: «Подорож на острів Черепашок»

Мета: закріпити рахунок в межах 5; продовжувати вчити дітей розрізняти і називати геометричні фігури (коло, трикутник, овал); продовжувати формувати у дітей уявлення про властивості предметів: колір, форма, величина; вчити давати повні відповіді на запитання вихователя; розвивати пам'ять, кмітливість; виховувати інтерес до математики; виховувати допитливість.

Матеріал: телеграма; карта; камінь; картки, на яких намальовані фрукти і схожі на них геометричні фігури (яблуко - коло, банан - овал, груша - трикутник); 4 пальми; 5 коробочок наповнені льодяниками.

Структура заняття

1. Організаційний момент. Поява листоноші з телеграмою.

2. Перегляд карти подорожі на острів.

3. Завдання "З'єднай кожен фрукт з фігурою, на яку він схожий"

4. Завдання "Вузька чи широка річка"

5. Гра "Човник"

6. Рахування пальм і коробочок з льодяниками.

7. Підсумок.

Немає коментарів:

Дописати коментар