Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі
Тема: «Подорож на острів Черепашок»
Мета: закріпити рахунок в межах 5; продовжувати вчити дітей розрізняти і називати геометричні фігури (коло, трикутник, овал); продовжувати формувати у дітей уявлення про властивості предметів: колір, форма, величина; вчити давати повні відповіді на запитання вихователя; розвивати пам'ять, кмітливість; виховувати інтерес до математики; виховувати допитливість.
Матеріал: телеграма; карта; камінь; картки, на яких намальовані
фрукти і схожі на них геометричні фігури (яблуко - коло, банан - овал, груша -
трикутник); 4 пальми; 5 коробочок наповнені льодяниками.
Структура заняття
1. Організаційний момент. Поява листоноші з телеграмою.
2. Перегляд карти подорожі на острів.
3. Завдання "З'єднай кожен фрукт з фігурою, на яку він схожий"
4. Завдання "Вузька чи широка річка"
5. Гра "Човник"
6. Рахування пальм і коробочок з льодяниками.
7. Підсумок.