Конструктивно-будівельна діяльність (папір)
четвер, 5 травня 2022 р.
Дитина у світі природи
Тема: «Подорож до лісової галявини»
Мета: збагачувати словник дітей лексикою, що пов’язана з темою «Лісова галявина»; привчати дітей говорити спокійно, появляти стриманість, вислуховувати співрозмовника до кінця; розвивати мовне чуття; формувати безпечну поведінку дітей в природі (біля – озера, під час пожежі в лісі, трудової діяльності – прибирання сміття на галявині); виховувати прагнення робити добрі вчинки, бажання прийти на допомогу, бережливе ставлення до природи, допитливість, спостережливість.
Матеріал: макет
озера, лісу, галявини; аптечка; мнемо таблиця «Птахи»; хмаринка; жабка; їжачок.
середа, 4 травня 2022 р.
Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі
Тема: «Допоможемо Котику врятувати Півника»
Мета: Продовжувати формувати вміння порівнювати контрастні за кількістю множини предметів, використовуючи прийом прикладання елементів однієї множини до іншої. Закріпити знання основних кольорів. Вправляти у визначенні просторових відношень між предметами. Розвивати мислення, увагу, пам'ять, дрібну моторику рук. Виховувати допитливість, кмітливість, організованість.
Матеріал: іграшкові котик, котик, лисичка; декорації до казки; лисенята (по 4 шт.), тістечка (по 4 шт.), картинки з півником.
Структура заняття
1. Ігровий момент. Поява котика.
2. Прохання котика допомогти роз'язати складні завдання від лисички.
3. Дидактична гра "Помири лисенят"
4. Фізкультхвилинка.
5. Дидактична гра "Де півник?"
6. Підсумок.
вівторок, 3 травня 2022 р.
Тема: «Про небезпечні речі потрібно знати малечі»
Матеріал: Дидактичні картки, мультфільм.
2. Загадки про небезпечні предмети.
3. Бесіда "Чи можна гратися з небезпечними предметами?"
4. Дидактична гра "Безпечні - небезпечні"
5. Фізкультхвилинка.
6. Дидактична гра "Так - ні!"
7. Підсумок.







