Консультація для батьків "Вербна неділя"
Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі
Тема: «Число і цифра 2»
Програмовий зміст: уточнювати уявлення дітей про цифру 1 та ознайомити з
числом та цифрою 2; учити дітей співвідносити цифри (1,2) з певною кількістю
предметів; продовжувати формувати навички навчально – пізнавальної діяльності;
формулювати висновки результатів порівняння, вживаючи терміни «більше»,
«менше», «порівну»; розвивати мислення, пам’ять, увагу; виховувати позитивне
ставлення до процесу пізнання, інтерес до заняття.
Матеріал: велика цифра 2, картки з цифрами 1 та 2, галявина, квіти,
метелики, вірш про весну.
1. Організаційний момент - закриваємо очі і уявляємо, що потрапили на весняну галявину.
2. Згадування вивченої цифри "1".
3. Знайомство з новою цифрою "2" та рахування квітів на галявині.
4. Дидактична гра "Познач чифрою"
5. Фізкультхвилинка "Метелики"
6. Дидактична гра "Будь уважний"
7. Підсумок.
Розвиток мовлення
Тема: «Зустріч із весною»
Програмовий зміст: удосконалювати уміння дітей розглядати картину, відповідати на запитання за її змістом, складати невеликі розповіді; формувати навички імітування звуків навколишнього середовища; вчити говорити у різному темпі (швидко, повільно); розвивати мовне дихання, зв’язне мовлення, пам’ять, увагу.
Матеріал: картина «Прийшла весна», "Квіти", хмарка (площинне зображення).
Структура заняття
1. Ігрова ситуація. В гості до діток приходить Весна.
2. Бесіда "Що принесла весна?"
3. Перегляд картини "Прийшла весна" та складання розповіді, що видно на картині.
4. Пальчикова гімнастика "Дощик"
5. Дидактична гра "Що будете робити?"
6. Підсумок заняття.
Художньо-продуктивне образотворення (малювання)
Тема: «Сонечко в гостях у діток»
Програмовий зміст: Продовжувати вчити проводити у різних
напрямках прямі довгі лінії;
закріплювати вміння впізнавати та називати форму
предмета, знання жовтого кольору;
збагачувати пасивний словник, називати стан
погоди: світить, гріє сонечко;
розвивати артикуляційний апарат та дрібну моторику рук;
виховувати інтерес дітей до занять образотворчої
діяльності.
Матеріал: картинка
сонечка, зайчик, аркуш білого паперу, гуаш жовтого кольору, пензлики, серветки.
1. Сюрпризний момент - прихід зайчика до діток.
2. Загадка про сонечко.
3. Дидактична гра "Яке сонце?".
4. Показ та пояснення.
5. Самостійна робота дітей.
6. Підсумок.