середа, 13 квітня 2022 р.

 Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі

Тема: «Число і цифра 2»

Програмовий зміст: уточнювати уявлення дітей про цифру 1 та ознайомити з числом та цифрою 2; учити дітей співвідносити цифри (1,2) з певною кількістю предметів; продовжувати формувати навички навчально – пізнавальної діяльності; формулювати висновки результатів порівняння, вживаючи терміни «більше», «менше», «порівну»; розвивати мислення, пам’ять, увагу; виховувати позитивне ставлення до процесу пізнання, інтерес до заняття.

Матеріал: велика цифра 2, картки з цифрами 1 та 2, галявина, квіти, метелики, вірш про весну.

Структура заняття

1. Організаційний момент - закриваємо очі і уявляємо, що потрапили на весняну галявину.

2. Згадування вивченої цифри "1".

3. Знайомство з новою цифрою "2" та рахування квітів на галявині.

4. Дидактична гра "Познач чифрою"

5. Фізкультхвилинка "Метелики"

6. Дидактична гра "Будь уважний"

7. Підсумок.




Немає коментарів:

Дописати коментар