Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі
Тема: «Число і цифра 2»
Програмовий зміст: уточнювати уявлення дітей про цифру 1 та ознайомити з
числом та цифрою 2; учити дітей співвідносити цифри (1,2) з певною кількістю
предметів; продовжувати формувати навички навчально – пізнавальної діяльності;
формулювати висновки результатів порівняння, вживаючи терміни «більше»,
«менше», «порівну»; розвивати мислення, пам’ять, увагу; виховувати позитивне
ставлення до процесу пізнання, інтерес до заняття.
Матеріал: велика цифра 2, картки з цифрами 1 та 2, галявина, квіти,
метелики, вірш про весну.
1. Організаційний момент - закриваємо очі і уявляємо, що потрапили на весняну галявину.
2. Згадування вивченої цифри "1".
3. Знайомство з новою цифрою "2" та рахування квітів на галявині.
4. Дидактична гра "Познач чифрою"
5. Фізкультхвилинка "Метелики"
6. Дидактична гра "Будь уважний"
7. Підсумок.
Немає коментарів:
Дописати коментар