Тема: "Два кольори мої, два кольори"
Програмовий зміст: поглибити і закріпити знання дітей про Україну; продовжити знайомити їх з вишиванням як одним із видів українського декоративно-прикладного мистецтва, кольорами та орнаментами українського національного одягу; збагачувати словниковий запас вихованців; учити будувати прості речення; розвивати естетичний смак, відчуття краси; виховувати повагу до традицій українського народу, прищеплюватм любов до народного мистецтва.
1. Привітання. Лист від бабусі. Вірш
2. Розгляд ілюстрацій
3. Розповідь про значення кольорів та орнамента у вишиванні
4. Фізкультхвилинка
5. Мовленнєва вправа "Яка вишиванка"
6. Вірш " Одягнули вишиванку"
7. Підсумок
Програмовий зміст: поглибити і закріпити знання дітей про Україну; продовжити знайомити їх з вишиванням як одним із видів українського декоративно-прикладного мистецтва, кольорами та орнаментами українського національного одягу; збагачувати словниковий запас вихованців; учити будувати прості речення; розвивати естетичний смак, відчуття краси; виховувати повагу до традицій українського народу, прищеплюватм любов до народного мистецтва.
Структура заняття
2. Розгляд ілюстрацій
3. Розповідь про значення кольорів та орнамента у вишиванні
4. Фізкультхвилинка
5. Мовленнєва вправа "Яка вишиванка"
6. Вірш " Одягнули вишиванку"
7. Підсумок
Немає коментарів:
Дописати коментар