середа, 22 лютого 2023 р.

Розвиток мовлення Тема: «Землю квіти прикрашають, а професію людина»

Програмовий зміст: закріпити знання дітей про професії дорослих, необхідність виконання своїх трудових обов'язків для отримання потрібного результату; вчити розуміти поняття "працьовитість" та "ледачість", оцінювати вчинки людей; поповнити словник дітей назвами професій; узагальнити знання дітей з грамоти, закріплювати знання складати речення, про те, що зображено на картинці; розвивати мовлення, пам'ять, комунікативні навички дітей; виховувати самостійність та почуття задоволення своєю роботою.

Структура заняття

1. Організаційний момент. Подорож в країну "Працьовитість".

2. Слухання вірша "Детимам і Явсесам".

3. Бесіда "Для чого потрібно працювати?"

4. Відгадування загадок про професії.

5. Дидактична гра "Будь уважним".

6. Гра "Складаємо речення за картинкою".

7. Дидактична гра "Допоможемо кухарю".

8. Підсумок.

вівторок, 21 лютого 2023 р.

Інтерактивна вправа "Кому що потрібно для роботи"

 

СХД Тема: "Транспорт" (з непридатного матеріалу).

Мета: спонукати до самостійного вибору відображення творчих задумів засобами художньої виразності, викликати зацікавленість процесом творення і результатом, формувати позитивний емоційний відгук на втілений задум; створювати оригінальні іграшки з втулок від туалетного паперу, оздоблюючи необхідними даталями;  закріплювати навички роботи з папером, ножицями, клеєм. Розвивати образне мислення, дрібну моторику рук, посидючість,  уяву, фантазію, творчі здібності. Виховувати вміння доводити розпочату справу до кінця.

Матеріал: втулка від туалетного паперу, кольорові фарби,   кольоровий папір, ножиці, клей, зразки транспорту.

Вірш "Хто як говорить?" (День рідної мови)

 

Інтерет-ресурс: https://www.youtube.com/watch?v=c8ZnlxNJYNY

Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі. Тема: "Число та цифра 3. Квадрат".

Програмовий зміст: ознайомити дітей з числом та цифрою 3; продовжувати формувати вміння встановлювати взаємну відповідність між елементами двох груп предметів способом збільшення групи на один предмет; вправляти в умінні правильно співвідносити цифри з числом (кількістю); вправляти в обстеженні знайомих геометричних фігур дотиково-руховим і зоровим способом; вчити впізнавати та правильно називати круг, квадрат; розвивати пам’ять, увагу; виховувати організованість та самостійність.