пʼятниця, 2 грудня 2022 р.

Літературне + Театралізоване образотворення. 
Тема: "Читання оповідання 
В. Сухомлинського "Хлопчик і сніжинка"
Програмовий зміст: вчити вихованців  розуміти художній твір, виділяти головне, аналізувати, підвести дітей до висновку: цінуйте кожну мить життя (приводячи приклад короткого життя сніжинки з твору); розширити уявлення про добрі і погані вчинки; виховувати у дітей співчуття, чуйність, милосердя.
Структура заняття
1. Організаційний момент
2. Відео-вірш "Сніжинки"
3. Обмін інформацією "Які бувають сніжинки"
4. Пальчикова гімнастика
5. Читання оповідання
6. Бесіда за змістом
7. Підсумок

четвер, 1 грудня 2022 р.

 Зимові забави

 Консультація для батьків 

"5 ефективних способів виховати толерантність у дітей"

Гурток "Мовленнєві витинанки"

Тема: "Ой, весела в нас зима, веселішої нема"

Мета: збагачувати та активізувати словник дітей відповідно до теми; закріпити уміння добирати спільнокореневі слова,  збагачувати словник дітей словами, що означають зимові явища; вправляти у підборі порівнянь; продовжувати формувати уміння дітей складати розповідь про зиму за допомогою картинок; розвивати мовлення, мислення, творчу уяву, пам'ять, спостережливість; виховувати уміння слухати один одного не перебиваючи.

Дитина у світі природи

Тема: «Зимові явища в природі»

Програмовий зміст: ознайомити дітей зі змінами, що відбуваються в природі настанням зими, дати початкові уявлення про характерні ознаки зими в природі; продовжувати формувати в дітей уміння виділяти істотні ознаки в об'єктах природи; учити аналізувати, узагальнювати, спостерігати, порівнювати; розвивати мовленнєві здібності; виховувати шанобливе ставлення до природи, уміння бачити і цінувати її красу.

Матеріали: ілюстрації «Зима», «Сніжинка», картинки снігу, льоду і води.

Структура заняття

1. Організаційний момент. Загадки про сніжинку та зиму.

2. Бесіда про зиму.

3. Гра "Навпаки".

4. Вправа "Розтанули - замерзли".

5. Гра "Зима - літо".

6. Дослідницька робота з снігом.

7. Підсумок.