понеділок, 8 серпня 2022 р.

Образотворча майстерня (малювання)

Тема: «У світі казки чарівної»

Мета: Закріпити і поглибити знання дітей про українські народні казки, які вони знають; навчити за ознаками, подаваними в загадках, відгадувати персонажі казок. Закріплювати вміння малювати фарбами, використовуючи крапковий малюнок, промивати пензлик.

Матеріал: ілюстрації до українських народних казок: «Ріпка», «Коза-дереза», «Рукавичка», «Котик і півник», «Солом’яний бичок», шаблон рукавички, фарби, пензлики, ватні палички, склянка з водою, серветки.

Структура заняття

1. Організаційний момент. Подорож в Казкову країну.

2. Відгадування загадок про казки.

3. Загадка про рукавичку.

4. Бесіда "Хто живе у рукавичці?"

5. Показ прийомів виконання роботи.

6. Пальчикова гімнастика.

7. Самостійна робота дітей. 

8. Підсумок.

пʼятниця, 5 серпня 2022 р.

 Народні рухливі ігри для дітей дошкільного віку

Образотворча майстерня (аплікація)

Тема: «Скарби українського народу»

Програмний зміст: Продовжувати вчити створювати візерунки з готових елементів; закріпити навички обережного наклеювання; розвивати творчість, дрібну моторику; виховувати допитливість.

Обладнання: форми-заготовки для аплікації, клей, картон, фломастер, серветки.

Структура заняття

1. Організаційний момент. Загадка про сопілочку.

2. Дихальна гімнастика "Я граю на трубі".

3. Показ прийомів роботи.

4. Пальчикова гімнастика.

5. Самостійна робота дітей.

6. Підсумок.

четвер, 4 серпня 2022 р.

 Консультація для батьків "Особиста гігієна дошкільників"

Фізична культура на повітрі

"Руханка зі скакалкою"


Інтернет-ресурс: https://www.youtube.com/watch?v=odhSDPDUOyc

Пізнавальна діяльність (загально-пізнавальний напрям)

Тема: «Подорож до Країни чистоти»

Програмовий зміст: удосконалювати навички утворювати дієслова, в яких за допомогою префіксів передається значення закінченої дії; формувати навички вживання дієслів наказового способу з часткою хай (нехай); стимулювати вживання повних речень; розвивати логічне мислення; виховувати акуратність, охайність, бажання бути завжди чистим.

Матеріал: Мойдодир; лялька Бруднуля; малюнки із зображенням гігієнічних процедур; предмети індивідуального користування: гребінець, рушник, мило тощо.

Структура заняття

1. Організаційний момент. Поява Мойдодира.

2. Бесіда "Хто такі бруднулі?"

3. Підказки Бруднулі від дітей, щоб бути чистими.

4. Фізкультхвилинка.

5. Складання правил, яких потрібно дотримуватися в Країні чистоти.

6. Відгадування загадок від Королеви Чистоти.

7. Підсумок.