понеділок, 9 травня 2022 р.

Художньо-продуктивне образотворення (малювання)

Тема: «Мій прапорець»

Мета: вчити розуміти та поважати символи України, закріплювати навички розпізнання кольорів та поняття “один”, “багато”; активізувати словник дітей словами : прапор синьо-жовтий. Вчити охайно малювати прапор відповідними кольорами. Розвивати увагу, бажання працювати. Виховувати зосередженість, акуратність у роботі.

Матеріал: лялька-хлопчик у національному костюмі, Державний Прапор, шаблон прапора, фарба синього, жовтого і коричневого кольору, пензлик, серветки.

Структура заняття

1. Ігровий момент. Поява хлопчика Іванка в українському костюмі.

2. Бесіда про прапор.

3. Дидактична гра "Знайди і покажи колір"

4. Пальчикова гімнастика.

5. Показ прийомів роботи.

6. Самостійна робота дітей.

7. Підсумок.

пʼятниця, 6 травня 2022 р.

 Казка про вогняну іскринку

Інтернет-ресурс: https://www.youtube.com/watch?v=o3TweRXIthk

П'ять порад для батьків "Чому важливо навчити дитину дякувати"

Фізична культура на повітрі

Комплекс ЗРВ з пляшками


Інтернет-ресурс: https://www.youtube.com/watch?v=h1Dc2KvBBr8

Ознайомлення із соціумом + художньо-продуктивне образотворення (аплікація)

Тема: «Вогонь - друг, вогонь – ворог»

Мета: ознайомити дітей із правилами пожежної безпеки; закріпити поняття про небезпеку гри із сірниками, вогнем; формувати поняття, коли вогонь є другом, а коли стає ворогом; розвивати зв’язне мовлення, уваги, мислення; виховувати відповідальне ставлення до власного здоров’я.

Матеріал: коробок сірників, демонстраційний матеріал до теми, аркуш картону, шаблони вогню різних кольорів, клей.

Структура заняття

1. Перегляд картинок сірників у коробці та розсипаних на столі.

2. Бесіда за малюнками "Сірники - не іграшки"

3. Знайомство дітей із правилами безпеки.

4. Показ прийомів виконання аплікації.

5. Самостійна робота дітей.

6. Підсумок.