пʼятниця, 24 лютого 2023 р.

Фізична культура Тема: "Стрибок у довжину з місця. Ходьба по мотузку, що покладений по колу"

Завдання: повторити ходьбу звичайним кроком, на носках і змійкою; навчити стрибків в довжину з місця та ходьби по мотузку по колу, який лежить на підлозі; розвивати уважність, спритність, рівновагу і гнучкість; виховувати бажання виконувати фізичні вправи і зміцнювати здоров'я.

Інвентар: мотузок.

Рухлива гра "Стрибай - відпочивай"

Мета: продовжувати формувати уявлення про здоровий спосіб життя; розвивати фізичні якості вихованців; узгоджувати рухи із музичним супроводом; виховувати бажання займатися фізичними вправами.

Бесіда Тема: Спортивні ігри

Мета: розширювати уявлення дітей про спортивні ігри;  викликати у дітей позитивні емоції; удосконалити знання дітей про види спорту та інвентар, який використовують спортсмени. Навчити співвідносити вид спорту з інвентарем. Розвивати логічне мислення, бажання займатися спортом, увагу, пам'ять.   Виховувати інтерес до спортивних ігор, спонукати до активної участі у іграх та виборі  виду спорту.

                                        Хід бесіди                                                  

1. Які види спорту ви знаєте?

2. Розглянь картинку та назви вид спорту?

3. Гра "Добери спортивний інвентар спортсмену"

4. Фізкультхвилинка "Ранкова гімнастика"

5. Хто тренує спортсменів?

6. Що таке олімпійські ігри?

7. Які ви знаєте зимові олімпійські ігри?

8. Які ви знаєте літні олімпійські ігри?

9. Який  би ви обрали вид спорту?

10. Підсумок.

четвер, 23 лютого 2023 р.

Вікторина "Назви професію"

 

Інтернет-ресурс: https://www.youtube.com/watch?v=DBidaCIjMHQ

Гурток "Мовленнєві витинанки". Тема: "Усі професії потрібні, вибирай скоріш"

Мета: закріпити з дітьми назви професій, їх значення для людей; формувати повагу до людей праці; сприяти розвитку діалогічної і монологічної мови; інтонаційної виразності мовлення; збагачувати словниковий запас; розвивати пам'ять, уважність, допитливість і кругозір; закріпити в словнику назви професій і слів-дій, асоційованих з ними; розвивати вміння будувати поширені речення; виховувати повагу до людей, які працюють.

Дитина у світі природи Тема. "Найголовніша людина в лісі"

Програмовий зміст: поглибити знання дітей про різноманітний світ професій; ознайомити малят з професією лісника: він охороняє ліс, береже його від пожежі, стежить за чистотою в лісі, допомагає тваринам та птахам. Поглибити знання дітей про тварин, птахів; збагачувати уявлення про природне довкілля, закріпити знання про правила поводження в лісі. Виховувати повагу до праці людей, любов до природи.

Структура заняття

1.Ігрова ситуація

2.Бесіда про ліс та професію лісника

3.Дидактична гра"Хто де живе?"

4.Фізкультхвилинка

5.Дидактична гра "Чий хвіст?"

6.Правила поводження в лісі

7.Підсумок