Програмовий зміст: ознайомити дітей з числом та цифрою 3; продовжувати формувати вміння встановлювати взаємну відповідність між елементами двох груп предметів способом збільшення групи на один предмет; вправляти в умінні правильно співвідносити цифри з числом (кількістю); вправляти в обстеженні знайомих геометричних фігур дотиково-руховим і зоровим способом; вчити впізнавати та правильно називати круг, квадрат; розвивати пам’ять, увагу; виховувати організованість та самостійність.
вівторок, 21 лютого 2023 р.
понеділок, 20 лютого 2023 р.
Конструктивно-будівельна діяльність (папір) Тема: "Будинок мрії"
Мета: ознайомити дітей з конструюванням з геометричних фігур; вчити особливості професії будівельника та інших будівельних професій; розвивати вміння розрізняти кольори і геометричні фігури, уяву, фантазію та дрібну моторику; виховувати повагу до праці будівельника та дбайливе ставлення до свого дому.
Матеріал: картон, прямокутник коричневого, зеленого і жовтогарячого кольору, трикутник блакитного і жовтого кольору, квадрат жовтого кольору, ватні диски, клей, чорний фломастер.
Піший перехід "До зимової калини"
Мета: збагачувати і систематизувати знання дітей про калину, про народні традиції і звичаї, пов'язані з калиною; про її лікарські властивості. Продовжувати підтримувати та розвивати стійкий інтерес до пізнання природи. Виховувати бережне ставлення до оточуючого.
Художньо-продуктивне образотворення. Малювання. Тема: "Прикрасимо посуд"
Мета: учити дітей оздоблювати посуд (площинне зображення тарілки); розміщувати оздоблення відповідно до композиційного розташування; розвивати довільну пам'ять, самостійність, охайність; виховувати інтерес до малювання, бажання доводити розпочату справу до кінця.
Ознайомлення із соціумом Тема: "Хто керує транспортом»
Програмовий зміст: розширювати знання дітей про професії дорослих; вчити називати різні види транспорту та професії людей, якими вони керують формувати уявлення про важливість праці дорослих. Розвивати інтерес до навколишнього, зв`язне мовлення, пам'ять, мислення. Виховувати у дітей шанобливе ставлення до праці дорослих.