понеділок, 20 лютого 2023 р.

Конструктивно-будівельна діяльність (папір) Тема: "Будинок мрії"

Мета: ознайомити дітей з конструюванням з геометричних фігур; вчити особливості професії будівельника та інших будівельних професій; розвивати вміння розрізняти кольори і геометричні фігури, уяву, фантазію та дрібну моторику; виховувати повагу до праці будівельника та дбайливе ставлення до свого дому.

Матеріал: картон, прямокутник коричневого, зеленого і жовтогарячого кольору, трикутник блакитного і жовтого кольору, квадрат жовтого кольору, ватні диски, клей, чорний фломастер.

Піший перехід "До зимової калини"

Мета: збагачувати і систематизувати знання дітей про калину, про народні традиції і звичаї, пов'язані з калиною; про її лікарські властивості. Продовжувати підтримувати та розвивати стійкий інтерес до пізнання природи. Виховувати бережне ставлення до оточуючого.




Художньо-продуктивне образотворення. Малювання. Тема: "Прикрасимо посуд"

Мета: учити дітей оздоблювати посуд (площинне зображення тарілки); розміщувати оздоблення відповідно до композиційного розташування; розвивати довільну пам'ять, самостійність, охайність; виховувати інтерес до малювання, бажання доводити розпочату справу до кінця.

Ознайомлення із соціумом Тема: "Хто керує транспортом»

Програмовий зміст: розширювати знання дітей про професії дорослих; вчити називати різні види транспорту та професії людей, якими вони керують формувати уявлення про важливість праці дорослих. Розвивати інтерес до навколишнього, зв`язне мовлення, пам'ять, мислення. Виховувати у дітей шанобливе ставлення до праці дорослих.

пʼятниця, 17 лютого 2023 р.

Пізнавальне відео "В якому вчинку живе добро?"

 

Інтернет-ресурс: https://www.youtube.com/watch?v=TZ00jIhqa7M

Цікавинки для батьків "День спонтанного прояву доброти"

                              

Художньо-продуктивне образотворення Тема: Циркові веселуни

Програмовий зміст: формувати вміння співвідносити колір із емоційним станом людини; продовжувати вправляти вміння зображати клоуна, силуєт людини ( тулуб, голову, руки, ноги і ковпачок, інші деталі); додавати декоративний чи природний матеріал, щоб передати певну емоцію — настрій, риси обличчя (очі, рот, ніс, зачіска). Розвивати образне мислення, фантазію, емоційну пам’ять; закріплювати уявлення про техніку ліплення. Виховувати естетичний смак, уміння самостійно створювати емоційні художні образи.

Матеріал: ілюстрації цирку; пластилін; дощечка (чи клейонка); стеки; серветки.