пʼятниця, 17 лютого 2023 р.
Пізнавальне відео "В якому вчинку живе добро?"
Художньо-продуктивне образотворення Тема: Циркові веселуни
Програмовий зміст: формувати вміння співвідносити колір із емоційним станом людини; продовжувати вправляти вміння зображати клоуна, силуєт людини ( тулуб, голову, руки, ноги і ковпачок, інші деталі); додавати декоративний чи природний матеріал, щоб передати певну емоцію — настрій, риси обличчя (очі, рот, ніс, зачіска). Розвивати образне мислення, фантазію, емоційну пам’ять; закріплювати уявлення про техніку ліплення. Виховувати естетичний смак, уміння самостійно створювати емоційні художні образи.
Матеріал: ілюстрації цирку; пластилін; дощечка (чи клейонка); стеки; серветки.
ЦУПЖ Тема: "Благодійність"
Мета: ознайомити дітей із способом допомоги іншим людям; продовжувати формувати поняття доброта; збагачувати та активізувати словник дітей словом «благодійність»; формувати цінність уявлень про поняття «хороший вчинок» та «злий вчинок» за допомогою казок; виховувати позитивні риси характеру, добрі почуття до оточуючих, потребу в добрих помислах і вчинках.
Фізична культура Тема: "Ходьба по лаві з різним положенням рук. Зістрибування з висоти"
Завдання: вправляти в ходьбі по лаві з різним положенням рук. Закріпити вміння зістрибувати з висоти на м'яку поверхню. Розвивати уважність, окомір, координацію рухів. Виховувати позитивні емоції від заняття.
Інвентар: лава, мат.
Літературне+Театральне образотворення. Тема: "Читання оповідання В. Сухомлинського "Чорні руки"
Програмовий зміст: учити дітей слухати оповідання, відповідати на запитання за текстом; передавати своє враження від прослуханого; розвивати зв'язне мовлення, образне мислення; формувати знання про переносне значення слів; виховувати повагу до праці дорослих.
Структура заняття
1. Організаційний момент. Загадка (мнемотаблиця).
2. Читання оповідання В. Сухомлинського "Чорні руки"
3. Бесіда
4. Пальчикова гімнастика "Напечемо млинців"
5. Дидактична вправа "Наші руки працьовиті"
6. Прислів'я про роботящі руки
7. Підсумок