Мета: формувати уявлення дітей про сім'ю; закріпити знання про трудові дії дорослих, за якими дитина спостерігає у побуті, мовленнєве спілкування; розвивати зв'язне діалогічне мовлення; вчити відповідати на запитання вихователя; активізувати словник словами на позначення родинних стосунків; розвивати мовний апарат; виховувати працелюбність, турботливе ставлення до близьких, любов, щирість.
Програмовий зміст: збагачувати знання дітей про роботу дорослих працю землеробів; закріплювати знання про професії садівника, городника, квітникаря, агронома, тракториста, хлібороба; розвивати вміння класифікувати групи предметів — насіння квітів, овочів, знаряддя праці для саду, городу, клумби; привернути увагу до рук людини — працьовиті, невтомні; запропонувати посадити цибулю. Розвивати пізнавальний інтерес. Виховувати повагу до людей різних професій, бажання брати посильну участь у праці, дбайливе ставлення до її результатів.
Структура заняття
1. Організаційний момент Психогімнастика "Вітання з сонечком"
2. У гостях у Макарчика (у селі)
3. Розгляд ілюстрацій "Де працює Макар" (садівник, городник, квітникар)
4. Гра "Назви предмети праці"(садівник, городник, квітникар)
Мета: повторити правила дорожнього руху; розвивати уважність та спостережливість на дорозі; у ігровій формі виховувати звичку дотримуватися правил безпечного руху по дорозі додому.