середа, 15 лютого 2023 р.

Фізична культура. Тема: "Зістрибування з висоти. Кидки торбинки з піском на дальність з-за спини через плече"

Мета: учити зістрибувати з висоти, правильно та безпечно приземлюватися; повторити кидок торбинки з піском на дальність з-за спини через плече; розвивати фізичні якості вихованців; виховувати цікавість до фізкультурних  занять.

Розвиток мовлення Тема. "Усі професії хороші-обирай на смак"

Програмовий зміст: формувати у дітей шанобливе ставлення до людей різних професій та їхньої праці; поглиблювати знання малят про різноманітний світ професій; активізувати словник  дітей словами - назвами професій, словами-діями, які виконують люди різних професій. Виховувати свідоме ставлення до професійної діяльності людей, формувати повагу до людей праці. Збагачувати активний словниковий запас. Розвивати пам'ять, кругозір, допитливість.

Структура заняття

1. Організаційний момент

2. Подорож на килиму-літаку

3. Дидактична гра "На чому можна подорожувати?"

4. Дидактична гра "Хто що робить?"

5. Дидактична гра "Кому що потрібно"

6. Чистомовки

7. Дидактична гра "Утвори слово"

8. Прислів'я про працю

9. Підсумок

вівторок, 14 лютого 2023 р.

Дидактична гра "Професії та їх речі"

 

Інтернет-ресурс: https://www.youtube.com/watch?v=8dKqK1GlC64

Консультація для батьків "Значення книги у житті дитини"

 

СХД Тема: "Професія-кухар"

Мета: закріпити знання про професію "кухар" і працю дорослих; продовжувати знайомити з технікою - обривна аплікація; вчити створювати композицію за допомогою паперу; розвивати дрібну моторику рук, фантазію, спостережливість; виховувати повагу до праці людей, самостійність та акуратність.

Комплекс ЗРВ (із стільчиком) "Циркові ведмежата"

 (13.02-24.02)

Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі Тема. Число і цифра 3. Ознайомити з поняттями "глибокий", "мілкий".

Програмовий зміст: познайомити дітей з утворенням числа три та цифрою 3; удосконалювати вміння співвідносити цифру з числом у межах 3; ознайомити з поняттями "глибокий", "мілкий"; розвивати логічне мислення, пам'ять, уяву; викликати інтерес до занять з математики.

Матеріал: презентація

Структура заняття

1. Ігрова ситуація

2. Дидактична вправа "Число і цифра 3."

3. Дидактична гра "Скільки?"

4. Дидактична гра "Якої цифри не стало? "

5. Фізкультхвилинка

6. Ознайомлення з поняттями "глибокий", "мілкий"

7. Підсумок