понеділок, 13 лютого 2023 р.

Поради для батьків щодо трудового виховання дітей

 

Розвиваюче відео "Професії"

 

Інтернет-ресурс: https://www.youtube.com/watch?v=dDSS9MbTH9o

Конструктивно-будівельна діяльність Тема: «Літачок»

Мета: вчити робити іграшки для гри з вітром "літачок" за зразком, самостійно нарізати смужки, приклеювати до основи палички, з'єднувати в центрі; виконувати готову роботу за зразком. Розвивати уяву, дрібну моторику рук, творчі здібності.  Виховувати акуратність і доводити розпочату справу до кінця.

Матеріал: кольоровий папір, кожиці, простий олівець, вушні палички, двохсторонній скотч.

Піший перехід до дитячого садка.

Мета: дати можливість віртуально відвідати  дитячий садочок, його територію (різні локації, групові майданчики); пригадати правила безпечного перебування у дитячому садочку;  закріпити знання дітей про особливості роботи працівників дитячого садка (відповідальне виконання своїх обов’язків, чуйне і дбайливе ставлення до дітей); виховувати повагу до праці дорослих, вдячність дорослим за турботу і доброту.

Художньо - продуктивне образотворення (малювання) Тема. "Як справжні українські майстри. Коник"

Програмовий зміст: знайомити дітей з характерними ознаками опішнянської розписної кераміки. Закріпити вміння малювати прості елементи візерунка(мазки, крапки). Розвивати чутливість до гармонії кольору. Виховувати самостійність, охайність у роботі.

Матеріал: аркуш паперу з силуетом коника, стаканчик з водичкою, серветки, фарби, пензлик.

Ознайомлення із соціумом Тема: «Всі професії ми знаємо і їх працю поважаємо»

Програмовий зміст: розширювати знання дітей про професії дорослих; формувати уявлення про значимість праці дорослих, про роль предметів у трудовій діяльності людини; розвивати інтерес до навколишнього, зв`язне мовлення, мислення; виховувати у дітей шанобливе ставлення до праці дорослих.

Структура заняття

1. Організаційний момент. Що ж означає слово "професія"?

2. Відгадування загадок про професії.

3. Дидактична гра "Кому що потрібно для роботи".

4. Гра "Хто чим займається?"

5. Міркування "Для чого люди працюють?".

6. Фізкультхвилинка.

7. Дидактична гра "Хто де працює?"

8. Підсумок.