пʼятниця, 10 лютого 2023 р.

Художньо-продуктивне образотворення. Аплікація. Тема:"Сонце та хмаринки"

Мета: закріпити техніку роботи із  смужками та технічні навики об’ємної  аплікації;  прийоми  викладання ватних дисків на тло та наклеювання їх; удосконалювати навички роботи з ножицями; розвивати дрібні м’язи рук, зорову та рухову пам’ять, пізнавальний інтерес до нових образів, творчі здібності; виховувати охайність, посидючість, наполегливість, самостійність, художньо – естетичний смак; створювати позитивний настрій під час роботи.

Літературне +Театральне образотворення Тема. Читання оповідання В. Сухомлинського "Як хлопчик хотів приголубити сніжинку"

Програмовий зміст: продовжувати читати дітям твори морально - етичного змісту; навчати емоційно-образного сприйняття змісту оповідання; збагачувати словник прикметниками і порівнянням, які означають ознаки. Формувати в дітей уміння створювати та підтримувати гарний настрій. Розвивати зв'язне мовлення, мислення, кмітливість. Виховувати любов до краси зимового світу, доброзичливість. 

Структура заняття

1. Організаційний момент

2. Бесіда про зиму. Яка вона?

3. Загадка про сніжинку

4. Читання оповідання В. Сухомлинського "Як хлопчик хотів приголубити сніжинку"

5. Бесіда за змістом прочитаного

6. Дидактична гра "Хто сховався за сніжинкою"

7. Дидактична гра"Мій настрій"

8. Підсумок

четвер, 9 лютого 2023 р.

Бесіда "Для чого потрібен спорт"

Мета: збагатити знання про спорт, його особливості та значення; виховувати у дітей цінне ставлення до власного здоров’я та стимулювати бажання дбати про нього; прищепити інтерес до занять фізичною культурою та спортом.

Інтернет-ресурс: https://www.youtube.com/watch?v=E21poKrBdoo

Руханка-танок "Мандрую по Землі"

 

Інтернет-ресурс: https://www.youtube.com/watch?v=7LxJ5lo9cng

Зворотний зв'язок

Художньо-продуктивне образотворення (ліплення)

Тема: "Літак" 🛩️

Дякую діткам та батькам за виконання робіт 😊✈️

https://www.facebook.com/groups/538224526865288/permalink/1144310299590038/?mibextid=UUgoR4

Гурток "Мовленнєві витинанки" Тема: "Ми діти планети Земля"

Мета: Ознайомити з макетом планети Земля – Глобусом; розширити знання про сезонні зміни в природі, чергування пір року, зміни дня і ночі; удосконалювати вміння самостійно складати коротенькі розповіді; сприяти розвитку самостійності суджень у дітей; вміти доцільно й точно висловлювати власні думки; розвивати пам'ять, увагу, зв’язне мовлення; виховувати естетичне сприймання оточуючого.

Дитина у світі природи Тема: «Вітаміни – наші друзі»

Програмовий зміст: розкрити дітям значення вітамінів; поглиблювати знання дітей про їх корисні властивості для здоров’я людини; формувати пізнавальний інтерес до «природної аптеки»; уточнювати і розширювати знання дітей про овочі й фрукти, удосконалювати уміння знаходити їх на дотик, розрізняти на смак і запах; виховувати естетичний смак, дбайливе ставлення до природи, бажання й уміння піклуватися про своє здоров’я.

Структура заняття

1. Організаційний момент. Зустріч з Дівчинкою - вітамінкою.

2. Бесіда про овочі і фрукти.

3. Гра "Квітка настрою".

4. Загадки про вітаміни з корзинки.

5. Інтерактивна вправа "Що було б, якби...?"

6. Перегляд ілюстрації про горобину і її обговорення.

7. Розгадування овочів, з яких готують вітамінний салат "Вінегрет".

8. Підсумок.