понеділок, 6 лютого 2023 р.

Інформаційний марафон "Дбаємо про фізичне здоров'я та психологічний імунітет" Тема: "Як зберегти зір?"

Програмовий зміст: пробуджувати інтерес до власного тіла, зокрема, органів зору; формувати потребу в особистій гігієні, правильному і регулярному догляді за своїми очима;  мотивувати вихованців на пропагування здорового способу життя в своїй родині; виховувати бережливе відношення до власного здоров'я.

Структура заняття

1. Проблемна ситуація

2. Бесіда про органи чуття

3. Презентація "Зір"

4. Гімнастика для очей

5. Правила піклування про очі

6. Дидактична гра "Органи чуття"

7. Підсумок

неділя, 5 лютого 2023 р.

ЦУПЖ Тема: "Безпечна прогулянка"

Мета: познайомити малят із професією сапер; продовжувати формування поняття  «безпека» у дворі та на дитячих майданчиках; вчити правильно діяти у випадку виявлення небезпеки під час прогулянки; розвивати логічне мислення, уміння робити висновки;  виховувати пильність, обережність, розсудливість, почуття відповідальності за свої вчинки.

пʼятниця, 3 лютого 2023 р.

Пізнавальне відео "Що всередині Землі?"

 

Інтернет-ресурс: https://www.youtube.com/watch?v=b6UZiQvUsno

Фізична культура Тема. "Навчати підніматися по гімнастичній стінці приставним способом. Повторити кидки м'яча обома руками від грудей і його ловлення"

Завдання: вправляти в ходьбі звичайним кроком, малим і широким кроком. Повільний біг. Навчити підніматися по гімнастичній стінці приставним способом. Повторити кидки м'яча обома руками від грудей і його ловлення. Розвивати уважність, окомір, координацію рухів. Виховувати позитивні емоції від заняття, дбайливе ставлення до свого здоров'я.

Інвентар: м'яч, гімнастична стінка.

Художньо-продуктивне образотворення (ліплення) Тема: "Літак"

Програмовий зміст: познайомити дітей з елементарними відомостями про виникнення й розвиток авіації; ввести в активний словник дітей слова: повітряна куля, літак, пілот; вправляти дітей у створенні образа предмета, використовуючи конструктивний спосіб ліплення; закріпити уміння ділити пластилін на частини, прийоми ліплення (розкочування, сплющування) і з'єднання частин; розвивати дрібну моторику рук; виховувати наполегливість, інтерес до образотворчої діяльності.

Матеріал: дошка для пластиліну, пластилін.

Літературне + театралізоване образотворення Тема. Розповідання казки В. Сухомлинського «Зайчик і Місяць»

Програмовий зміст: закріпити знання дітей про Сонце, Місяць, про рух їх у космічному просторі; ознайомити дітей зі змістом казки; учити розуміти зміст творів, давати оцінку дійовим особам; формувати вміння виражати емоційний стан голосом, мімікою; учити запам’ятовувати дійових осіб та послідовність дій; розвивати інтонаційну виразність та імітаційні здібності, уяву, фантазію, мислення; виховувати повагу до праці.

Структура заняття

1. Організаційний момент Привітання.

2. Загадка про сонце, розповідь про зірку сонце.

3. Загадка про місяць, розповідь про місяць, супутник землі.

4. Фізкультхвилинка. Рухлива гра "День і ніч".

5. Загадка про зайчика (розгляд зайчика).

6. Розповідання казки В. Сухомлинського «Зайчик і Місяць»

7.Бесіда за змістом казки.

8. Підсумок.