четвер, 26 січня 2023 р.

Гурток "Мовленнєві витинанки" Тема: "Така різна зима"

Мета: Поглибити та узагальнити знання про пору року (зима), її особливості, характерні ознаки; розширити уявлення про зимові розваги. Активізувати та збагачувати словник з лексичної теми: познайомити з новими словами. Закріпити уміння добирати спільнокореневі слова, збагачувати словник дітей словами, що означають зимові явища. Продовжувати вчити добирати прикметники, дієслова; вправляти у підборі порівнянь. Виховувати обережність під час зимових розваг.

Дитина у світі природи Тема "Овочі - помічники здоров'я"

Програмовий зміст: закріпити уявлення дітей про те, що найбільше багатство людини - здоров'я; формувати поняття про здоровий спосіб життя, про корисну і шкідливу їжу та значення вітамінів для здоров'я. Розвивати пам' ять, увагу, мислення. Виховувати дбайливе ставлення до свого здоров'я.

Структура заняття

1. Привітання

2. Сюрпризний момент (загадка)

3. Бесіда "Що таке здоров'я"

4. Дидактична гра "Корисне, не корисне"

5. Дихальна гімнастика

6. Прислів'я і приказки про здоров'я

7. Овочі-помічники здоров'я (прислів'я)

8. Гра"Вірно-невірно"

9. Підсумок

середа, 25 січня 2023 р.

Консультація для батьків "Правила безпечної поведінки на водоймах взимку"

Мультфільм "Їжачок і здоров'я"

 

Інтернет-ресурс: https://www.youtube.com/watch?v=_dLZm6dbXdA

Літературно-театралізована діяльність Тема. Лялькова вистава "Рукавичка"

Мета: поглибити знання дітей про театр ляльок як вид театрального мистецтва. Виховувати почуття дружби та взаємодопомоги.

Фізична культура "Кидки м'яча обома руками від грудей і його ловлення. Ходьба приставним кроком"

Завдання: вправляти в умінні ходити приставним кроком. Повторити кидки м’яча обома руками від від грудей та його ловлення; розвивати і вдосконалювати навички кидка та ловіння м’яча; координацію рухів, окомір. Розвивати вміння стрибати на двох ногах вгору у рухливій грі «Веселі зайченята». Виховувати наполегливість, уважність. 

Інвентар: м’яч.

Розвиток мовлення Тема: «У червоної калини корисні намистини»

Програмовий зміст: ознайомити дітей з народним рослинним символом- калиною, її значенням, демонструвати дітям красу калини, розмаїття її зображення у народній творчості; продовжувати формувати уявлення дітей про лікарські рослини та їх використання для здоров’я людей; формувати знання про різновидність оберегів України; збагачувати словник дітей словами - прикметниками; розвивати мовлення, пам’ять, уміння розгадувати загадки; розвивати інтерес до народної творчості; виховувати патріотичні почуття та бажання берегти своє здоров’я.

Структура заняття

1. Організаційний момент. Прихід в гості до ляльки Оленки.

2. Бесіда "Що трапилося з лялькою?"

3. Загадка про калину.

4. Розповідь про калину.

5. Фізкультхвилинка "Ой, у лузі червона калина".

6. Міркування "Як вилікувати ляльку за допомогою калини".

7. Гра "Що готуємо з калини".

8. Підсумок.