середа, 25 січня 2023 р.
Літературно-театралізована діяльність Тема. Лялькова вистава "Рукавичка"
Мета: поглибити знання дітей про театр ляльок як вид театрального мистецтва. Виховувати почуття дружби та взаємодопомоги.
Фізична культура "Кидки м'яча обома руками від грудей і його ловлення. Ходьба приставним кроком"
Завдання: вправляти в умінні ходити приставним кроком. Повторити кидки м’яча обома руками від від грудей та його ловлення; розвивати і вдосконалювати навички кидка та ловіння м’яча; координацію рухів, окомір. Розвивати вміння стрибати на двох ногах вгору у рухливій грі «Веселі зайченята». Виховувати наполегливість, уважність.
Інвентар: м’яч.
Розвиток мовлення Тема: «У червоної калини корисні намистини»
Програмовий зміст: ознайомити дітей з народним рослинним символом- калиною, її значенням, демонструвати дітям красу калини, розмаїття її зображення у народній творчості; продовжувати формувати уявлення дітей про лікарські рослини та їх використання для здоров’я людей; формувати знання про різновидність оберегів України; збагачувати словник дітей словами - прикметниками; розвивати мовлення, пам’ять, уміння розгадувати загадки; розвивати інтерес до народної творчості; виховувати патріотичні почуття та бажання берегти своє здоров’я.
Структура заняття
1. Організаційний момент. Прихід в гості до ляльки Оленки.
2. Бесіда "Що трапилося з лялькою?"
3. Загадка про калину.
4. Розповідь про калину.
5. Фізкультхвилинка "Ой, у лузі червона калина".
6. Міркування "Як вилікувати ляльку за допомогою калини".
7. Гра "Що готуємо з калини".
8. Підсумок.
вівторок, 24 січня 2023 р.
СХД Тема: "Добірка пісень про здоров'я"
Мета: ознайомити дітей з піснями про здоров'я; вчити уважно їх слухати та розуміти зміст; поглибити поняття про те, що для людини головне - це здоров'я; формувати бажання вести здоровий спосіб життя; виховувати почуття відповідальності за збереження свого здоров'я.
Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі. Тема: "Число і цифра 1.Круг."
Програмовий зміст: поглиблювати знання дітей про число і цифру 1. Розвивати вміння встановлювати відповідність між кількістю предметів та цифрою; уточнити уявлення про геометричні фігури, закріплювати вміння розрізняти їх; розвивати логічне мислення, виховувати увагу, спостережливість, пізнавальну активність.
Структура заняття
1. Організаційний момент
2. Число і цифра 1.
3. Дидактична гра "Назвіть предмети яких по одному"
4. Фізкультхвилинка
5. Дидактична гра "На що схожий круг?"
6. Логічні завдання. "Якої фігури не вистачає?"
7. Підсумок