понеділок, 23 січня 2023 р.
Конструктивно-будівельна діяльність Тема: "Снігова вежа" (папір)
Програмовий зміст: вчити дітей вигадувати та конструювати будівлю "Снігова вежа" з паперових кульок; закріпити знання про будівельний матеріал, його колір, властивості та кількість; формувати вміння робити кульки з паперу (зім'яти його); розвивати дрібну моторику рук, пам'ять, мислення, уяву і творчість; виховувати бажання допомогти у складній ситуації і акуратність.
Матеріал: 6 аркушів білого паперу, клей.
Піший перехід до парку
Мета: виховувати допитливість, бажання милуватися пейзажами рідної природи, позитивно ставитися до неї; закріпити і поглибити знання дітей про сезонні зміни у природі, розуміти їх причини. Формувати поняття про необхідність дотримання правил безпеки під час зимових розваг, обираючи безпечні місця для ігор.
Художньо-продуктивне образотворення. Малювання. Тема:"Хусточки й рушники"
Мета: надати загальне поняття рослинного та геометричного візерунка й орнаменту; продовжувати формувати навички малювання різними техніками; закріплювати вміння дітей проводити прямі і хвилясті лінії, круги з двох півкуль; вчити розміщувати малюнок на смужці паперу або квадраті, правильно тримати пензлик, ватну паличку;виховувати інтерес до звичаїв і традицій українського народу та бажання зберігати духовні надбання свого народу.
Валеологія. Тема: «Я мікробів не боюся»
Програмовий зміст: формувати уявлення дітей про мікроби, їх шкоду для здоров'я людей. Закріпити знання про засоби особистої гігієни, розмірковувати над потребою дотримуватись елементарних правил гігієни, щоб захиститися від мікробів; вчити усвідомлювати, що чистота є однією з умов збереження та зміцнення здоров'я. Розвивати мовлення, відповідати на запитання; уміння розмірковувати та робити висновки. Виховувати охайність, бажання дотримуватися правил особистої гігієни.
Структура заняття
1. Привітання. Психогімнастика "Долоньки"
2. В гості прийшла лялька Оленка з брудними руками. Читання вірша "Мікроб".
3. Бесіда які бувають мікроби.
4. Читання вірша "Звідки взялися мікроби"
5.Розгляд картинок "Де живуть мікроби"
6. Фізкультхвилинка
7. Правила миття рук
8. Правила здоров'я "Як можна подолати мікроби"
9. Підсумок.