пʼятниця, 20 січня 2023 р.

ЦУПЖ Тема: "Я захворів. Правила безпечної поведінки взимку"

Мета: формувати у дітей навички безпечної поведінки взимку ;розширювати й уточнити уявлення про те, що може бути небезпечним під час розваг. Розвивати пізнавальну активність, уяву, мислення.

Художньо – продуктивне образотворення (ліплення) Тема: "Овочі та фрукти"

Програмовий зміст: продовжувати знайомити дітей овочами та фруктами, які необхідно вживати, щоб бути здоровими; викликати бажання ліпити предмети овальної та круглої форми різної величини, передавати характерні особливості овочів і фруктів; закріпити всі прийоми ліплення, вміння катати пластилін прямими рухами рук при ліпленні предметів овальної форми і колоподібними-при ліплення предметів круглої форми, також пальцями відтягувати, округлювати кінці, згладжувати поверхню. Розвивати дрібну моторику рук пальців, естетичний смак, вправляти в акуратності. Виховувати позитивне ставлення до результатів своєї діяльності, доброзичливе ставлення до створених робіт та бережне ставлення до свого здоров'я.         

Матеріал: пластилін, дошка для ліплення, стеки, серветка.

Фізична культура Тема: "Пролізання в обруч. Бистрота бігу"

Мета: формувати потребу в особистому фізичному вдосконаленні; повторити техніку пролізання в обруч; вправляти в навичці бігу  галопом різними способами; розвивати рухові уміння, координацію рухів; виховувати рухову активність.

Літературне + Театральне образотворення Тема: «Слухання вірша Грицька Бойка «Здоровим будь»

Програмовий зміст: учити дітей емоційно відгукуватися на образний зміст та поетичну форму вірша, використовувати художньо-поетичні вирази у своїх відповідях; закріплювати вміння відповідати на запитання за змістом прочитаного; спонукати до висловлювання свого ставлення до прослуханих творів, до вчинків героїв; збагачувати образний словник словами; формувати вміння виражати емоційний стан голосом, мімікою; розвивати інтонаційну виразність та імітаційні здібності, уяву, фантазію, мислення; виховувати турботливе ставлення до свого здоров’я.

Структура заняття

1. Організаційний момент. Завітав Мийдодір у гості.

2. Відгадування загадок про його помічників.

3. Фізкультхвилинка.

4. Слухання вірша "Здоровим будь".

5. Бесіда за змістом твору.

6. Пригадування правил, що робити, щоб бути здоровим.

7. Підсумок.

четвер, 19 січня 2023 р.

Гурток «Мовленнєві витинанки» Тема: «Стало біло навкруги, я розпізнаю сліди»

Мета: уточнити та закріпити знання дітей про особливості природи взимку, зокрема про властивості снігу; продовжувати вчити дітей чітко відповідати на питання; збагачувати словник дошкільнят прикметниками; удосконалювати зорову увагу та спостережливість; вправляти дітей у вмінні порівнювати; розвивати зв’язне мовлення, увагу, мислення; виховувати зацікавлення до навколишнього середовища та його змін.

Дитина у світі природи Тема: «Як природу збережемо, так здоров'я враз знайдемо»

Програмовий зміст: формувати уявлення дітей про те, що людина - частинка природи. Вчити дітей дотримуватись законів природи, тому що це необхідно як для здоров'я людини, так і для здоров'я природи. Закріпити та поглибити знання дітей про повітря та воду, їхні властивості, про значення  води , повітря , сонця, для всього живого. Формувати елементи екологічного світорозуміння, екологічної вихованості. Розвивати позитивне емоційно – ціннісне ставлення до природного довкілля. Виховувати бажання оберігати рідну природу, примножувати її, не псувати навколишнє середовище шкідливими звичками .

Cтруктура  заняття

1. Організаційний момент. Вітання з малятами.

2. Читання вірша «Що таке природа?»

3. Загадка про сонце (бесіда про сонце)

4. Вправа «Кому потрібне сонечко».

5. Рухлива гра «Сонечко і дощик»

6. Загадка про повітря (бесіда про повітря)

7. Вправа «Кому потрібне повітря»

8. Бесіда про воду

9. Міркування  «Що може забруднити природу»

10. Вправа  «Розсортуй сміття»

11. Підсумок заняття.