Програмовий зміст: продовжувати формувати поняття «величина предметів», вчити порівнювати предмети різні за величиною, позначаючи результати порівняння поняттям «великий» -«малий», «більший» – «менший» – «найменший»; поглиблювати знання про число і цифру 1; розвивати вміння встановлювати відповідність між кількістю предметів та цифрою; розвивати увагу, логічне мислення, пам'ять; самостійність, зосередженність під час виконання завдань; виховувати пізнавальну активність.
Структура заняття
1. Організаційний момент
2. Поняття "великий", "малий"
3. Поняття "більший", "менший", "найменший"
4. Рухлива гра "Велитні і гномики"
5. Чисто і цифра 1
6. Задача з логічним навантаженням
7. Дидактична гра "Будь уважний"
8. Підсумок