середа, 4 січня 2023 р.

Арт-майстерня бабусі Віхоли «Конкурс на кращу сніжинку»

Програмовий зміст: закріпити знання дітей про характерні ознаки зими; формувати поняття про властивості снігу; продовжувати знайомити дітей з нетрадиційним прийомом малювання – манкою; розвивати образне мислення, дрібну моторику рук, посидючість, увагу; виховувати естетичне ставлення до природи і її зображення в малюнку.

Матеріал: аркуш синього картону, клей, пензлик, манна крупа.

Пісенний калейдоскоп новорічних пісень

Веселі та позитивні зимові пісеньки для дітей. Дитячі пісеньки наповнять Ваш дім новорічним настроєм і новими позитивними емоціями.

Цікавинки для дітей "Чарівні звуки зими"

Бесіда Тема: «Чарівна музика зими»

Мета: узагальнити знання дітей про зиму; вчити визначати звуки зими на слух; удосконалювати уміння складати описові розповіді за картиною; збагачувати словник дітей новими словами; розвивати увагу, логічне мислення, слухову пам’ять; виховувати інтерес до пізнання нового, любов до природи.

вівторок, 3 січня 2023 р.

Дидактична гра "Що буває взимку?"

 

Інтернет-ресурс: https://www.youtube.com/watch?v=4oNAueeK1Kk

Арт-майстерня «Чудо власноруч» «Подарунок для Дідуся Мороза»

Програмовий зміст: викликати бажання порадувати казкового персонажа, дідуся Мороза подарунком зробленим своїми руками.  Показати можливість ліплення мішка з плоскої форми шляхом перетворення в об'ємну; вправляти в умінні передавати характерні особливості великого мішка з подарунками. Закріплювати раніше засвоєні прийоми ліплення, вчити користуватися стеком для прикраси виробів,  звернути увагу на способи кріплення деталей (примазуванням, використання зубочисток чи трубочок). Продовжувати розвивати уяву, творчі здібності,  почуття форми, пропорцій, композиції; розвивати окомір, дрібну моторику, узгодженість рухів руки й очі. Виховувати самостійність, позитивний емоційний відгук,  увагу до інших, бажання піклуватися про них.

Слухання казки «Пригоди Дідуся Мороза»

Розповідання казки «Мороз Іванович» В. Одоєвського

Програмовий зміст: вчити дітей розуміти зміст казки, повторювати образні слова, звороти; розвивати почуття мови; підводити дітей до розуміння, що такі погані риси характеру, як лінощі, легковажність, грубість, погано впливають на людей; виховувати бажання слухати та емоційно сприймати казку.