пʼятниця, 30 грудня 2022 р.

Рухлива гра "Повторюй за мною"

Мета: вчити дітей орієнтуватися у просторі, повторювати рухи за зразком. Розвивати рівновагу, уважність, активність. Виховувати бажання підтримувати здоровий спосіб життя.

Фізична культура Тема: "Переступання через колоду. Кидки м'яча двома руками і його ловлення"

Завдання: вправляти в ходьбі звичайним кроком, малим і широким кроком; повторити переступання через колоду; вивчити кидки м'яча обома руками знизу і його ловлення; розвивати рівновагу, уважність, окомір, координацію рухів; виховувати позитивні емоції від заняття і дбайливе ставлення до свого здоров'я.

Інвентар: колода, м'яч.

День здоров'я "Безпечний дивосвіт"

Мета: закріпити уявлення дітей про здоров`я людини; виробляти навички здорового способу життя, дотримання особистої гігієни; розвивати інтерес до подальшого пізнання себе; розвивати пізнавальну активність, мислення, уважність, зосередженість, зв’язне мовлення, вміння висловлювати власну думку; формувати у дітей валеологічну свідомість, дбайливе та бережливе ставлення до власного здоров’я; виховувати позитивне ставлення до  здорового способу життя.

четвер, 29 грудня 2022 р.

Зимова руханка


Інтернет-ресурс: https://www.youtube.com/watch?v=iWKeVlkvmmY

Консультація для батьків "Профілактика дитячого травматизму в зимовий час"

 

Гурток "Мовленнєві витинанки" Тема: "Новий рік, новий рік вже ступає на поріг"

Мета: закріпити та поглибити знання малят про традиції відзначення новорічного свята, вчити дітей описувати предмети, пов’язані з темою заняття, тощо; формувати навички розповідного мовлення, зокрема пояснювального, збагачувати словниковий запас; активізувати вживання та словотворення антонімів; удосконалювати мовленнєві здібності, зокрема артикуляцію, дикцію, інтонаційну виразність мовлення.

Дитина у світі природи Тема: "Сліди на снігу"

Програмовий зміст: продовжувати ознайомлювати дітей з зимовими явищами; закріпити знання дітей про світ тварин; розширити знання про сліди тварин на снігу та як вони утворюються; навчити основам асоціативного мислення; розвивати зорову пам’ять, логіку, мислення, вагу, моторику рук; вчитись відповідати на запитання повними реченнями; розвивати активність у грі, активність, мовлення; виховувати любов та бережливе ставлення до природи.

Обладнання: ілюстрації із зображенням диких тварин, їх слідів, картинки сміття та його сортування.

Структура заняття

1. Привітання. Відгадування тематичних загадок.

2. Бесіда про сліди .

3. Фізкультхвилинка "Перший сніг".

4. Подорож з Дашею - дослідником засніженим лісом.

5. Гра "Яка тварина залишила слід?"

6. Обговорення "Сміття - сліди, які залишає людина". 

7. Бесіда "Збережемо природне довкілля".

8. Підсумок.