Мета: вчити дітей орієнтуватися у просторі, повторювати рухи за зразком. Розвивати рівновагу, уважність, активність. Виховувати бажання підтримувати здоровий спосіб життя.
пʼятниця, 30 грудня 2022 р.
Фізична культура Тема: "Переступання через колоду. Кидки м'яча двома руками і його ловлення"
Завдання: вправляти в ходьбі звичайним кроком, малим і широким кроком; повторити переступання через колоду; вивчити кидки м'яча обома руками знизу і його ловлення; розвивати рівновагу, уважність, окомір, координацію рухів; виховувати позитивні емоції від заняття і дбайливе ставлення до свого здоров'я.
Інвентар: колода, м'яч.
День здоров'я "Безпечний дивосвіт"
Мета: закріпити уявлення дітей про здоров`я людини; виробляти навички здорового способу життя, дотримання особистої гігієни; розвивати інтерес до подальшого пізнання себе; розвивати пізнавальну активність, мислення, уважність, зосередженість, зв’язне мовлення, вміння висловлювати власну думку; формувати у дітей валеологічну свідомість, дбайливе та бережливе ставлення до власного здоров’я; виховувати позитивне ставлення до здорового способу життя.
четвер, 29 грудня 2022 р.
Гурток "Мовленнєві витинанки" Тема: "Новий рік, новий рік вже ступає на поріг"
Мета: закріпити та поглибити знання малят про традиції відзначення новорічного свята, вчити дітей описувати предмети, пов’язані з темою заняття, тощо; формувати навички розповідного мовлення, зокрема пояснювального, збагачувати словниковий запас; активізувати вживання та словотворення антонімів; удосконалювати мовленнєві здібності, зокрема артикуляцію, дикцію, інтонаційну виразність мовлення.
Дитина у світі природи Тема: "Сліди на снігу"
Програмовий зміст: продовжувати ознайомлювати дітей з зимовими явищами; закріпити знання дітей про світ тварин; розширити знання про сліди тварин на снігу та як вони утворюються; навчити основам асоціативного мислення; розвивати зорову пам’ять, логіку, мислення, вагу, моторику рук; вчитись відповідати на запитання повними реченнями; розвивати активність у грі, активність, мовлення; виховувати любов та бережливе ставлення до природи.
Обладнання: ілюстрації із зображенням диких тварин, їх слідів, картинки сміття та його сортування.
Структура заняття
1. Привітання. Відгадування тематичних загадок.
2. Бесіда про сліди .
3. Фізкультхвилинка "Перший сніг".
4. Подорож з Дашею - дослідником засніженим лісом.
5. Гра "Яка тварина залишила слід?"
6. Обговорення "Сміття - сліди, які залишає людина".
7. Бесіда "Збережемо природне довкілля".
8. Підсумок.