середа, 28 грудня 2022 р.

«В пошуках новорічного сніговика» онлайн-свято середні групи

 

Фізична культура Тема: "Бистрота бігу. Переступання через колоду"

Завдання: повторити ходьбу звичайним кроком, на носках, на п'ятах, з високим підніманням колін; розвивати бистроту бігу; показати виконання ходьби навколо колоди; навчати переступати через колоду; розвивати швидкість, спритність, рівновагу та уважність; виховувати любов до занять з фізичної культури.

Інвентар: колода.

Розвиток мовлення. Тема: "Зима"

Програмовий зміст: продовжити ознайомлювати дітей із зимовими явищами, забавами; учити відрізняти основні зимові ознаки; розвивати логічне мислення; збагачувати й активізувати активний словник дітей за лексичною темою "Зима"; вправляти в умінні будувати речення; розвивати описово-розповідне мовлення, граматичну правильність мовлення; мовленнєве  дихання; тренувати координацію рухів, пам'ять.

Структура заняття

1. Організаційний момент. Гість

2. Розглядання та опис зимової картини

3. Фізкультхвилинка "Зима"

4. Скоромовка

5. Мовленнєво-творча вправа "Продовж речення"

6. Дихальна вправа "Сніжинки"

7. Дидактична гра "Зимову загадку відгадай"

8. Підсумок

вівторок, 27 грудня 2022 р.

Мультфільм "Ялинка - не іграшка!" (Пригоди Левчика та його друзів)


Інтернет-ресурс: https://www.youtube.com/watch?v=YvfNEMIsr10

СХД Тема: «Прикраси зі смужок на ялинку» (папір)

Мета: Вчити дітей виготовляти новорічні прикраси власноруч, використовуючи готові деталі; розвивати увагу, пам’ять, логічне мислення, дрібну моторику рук, творчі здібності та фантазію дітей; виховувати охайність, працелюбність, вміння бережливо та економно використовувати матеріал, підтримувати у чистоті робоче місце та дотримуватись правил техніки безпеки.

Фізична культура на повітрі. Комплекс ЗРВ "З прапорцями"

(27.12-29.12)

Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі тема: "Число і цифра 1. Орієнтування в часі"

Програмовий зміст: формувати поняття про число; учити лічити предмети; ознайомити з цифрою 1, учити співвідно­сити цифру з кількістю предметів; вчити орієнтувати­ся в часі, користуючись поняттями "тепер", "пізніше", "раніше". Розвивати зв’язне мовлення, мислення, увагу, пам'ять. Виховувати організованість, уміння слухати й розуміти запитання вихователя.

Матеріал: презентація.

Структура заняття
1. Організаційний момент. Привітання з малятами.
2. Мандрівка у ліс (читання вірша про зимовий ліс)
3. Розгляд слідів (знайшли рукавичку)
4. Ознайомлення з цифрою 1.
5. Гра "Звірята казки "Рукавичка""(співвідно­шення цифри з кількістю звірят)
6. Фізкультхвилинка.
7. Гра "Хто коли прибіг до рукавички" (поняттями "тепер", "пізніше". "раніше").
8. Гра "Відшукай цифру 1"
9. Підсумок заняття.