середа, 28 грудня 2022 р.

Розвиток мовлення. Тема: "Зима"

Програмовий зміст: продовжити ознайомлювати дітей із зимовими явищами, забавами; учити відрізняти основні зимові ознаки; розвивати логічне мислення; збагачувати й активізувати активний словник дітей за лексичною темою "Зима"; вправляти в умінні будувати речення; розвивати описово-розповідне мовлення, граматичну правильність мовлення; мовленнєве  дихання; тренувати координацію рухів, пам'ять.

Структура заняття

1. Організаційний момент. Гість

2. Розглядання та опис зимової картини

3. Фізкультхвилинка "Зима"

4. Скоромовка

5. Мовленнєво-творча вправа "Продовж речення"

6. Дихальна вправа "Сніжинки"

7. Дидактична гра "Зимову загадку відгадай"

8. Підсумок

вівторок, 27 грудня 2022 р.

Мультфільм "Ялинка - не іграшка!" (Пригоди Левчика та його друзів)


Інтернет-ресурс: https://www.youtube.com/watch?v=YvfNEMIsr10

СХД Тема: «Прикраси зі смужок на ялинку» (папір)

Мета: Вчити дітей виготовляти новорічні прикраси власноруч, використовуючи готові деталі; розвивати увагу, пам’ять, логічне мислення, дрібну моторику рук, творчі здібності та фантазію дітей; виховувати охайність, працелюбність, вміння бережливо та економно використовувати матеріал, підтримувати у чистоті робоче місце та дотримуватись правил техніки безпеки.

Фізична культура на повітрі. Комплекс ЗРВ "З прапорцями"

(27.12-29.12)

Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі тема: "Число і цифра 1. Орієнтування в часі"

Програмовий зміст: формувати поняття про число; учити лічити предмети; ознайомити з цифрою 1, учити співвідно­сити цифру з кількістю предметів; вчити орієнтувати­ся в часі, користуючись поняттями "тепер", "пізніше", "раніше". Розвивати зв’язне мовлення, мислення, увагу, пам'ять. Виховувати організованість, уміння слухати й розуміти запитання вихователя.

Матеріал: презентація.

Структура заняття
1. Організаційний момент. Привітання з малятами.
2. Мандрівка у ліс (читання вірша про зимовий ліс)
3. Розгляд слідів (знайшли рукавичку)
4. Ознайомлення з цифрою 1.
5. Гра "Звірята казки "Рукавичка""(співвідно­шення цифри з кількістю звірят)
6. Фізкультхвилинка.
7. Гра "Хто коли прибіг до рукавички" (поняттями "тепер", "пізніше". "раніше").
8. Гра "Відшукай цифру 1"
9. Підсумок заняття.

понеділок, 26 грудня 2022 р.

Конструювання "Новорічні прикраси"

Програмовий зміст: вчити створювати оригінальні новорічні іграшки з синельної проволки, діяти за показом дорослого; чітко з'єднуючи в необхідних місцях, кінчики проволки провертаючи пальчиками. Розвивати фантазію, дрібну моторику рук і творчі здібності, естетичне сприйняття. Виховувати задоволення від створення новорічних прикрас. бажання доводити розпочату справу до кінця.

Матеріал: різнокольорова синельна проволка, намистинки, ножиці.

Інтерактивна вправа "Знайди сліди тварин"

Мета: закріпити знання дітей, що кожна тварина має свої сліди.

Завдання: дібрати до кожної картки відповідний слід. Пояснити свій вибір.