вівторок, 27 грудня 2022 р.

Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі тема: "Число і цифра 1. Орієнтування в часі"

Програмовий зміст: формувати поняття про число; учити лічити предмети; ознайомити з цифрою 1, учити співвідно­сити цифру з кількістю предметів; вчити орієнтувати­ся в часі, користуючись поняттями "тепер", "пізніше", "раніше". Розвивати зв’язне мовлення, мислення, увагу, пам'ять. Виховувати організованість, уміння слухати й розуміти запитання вихователя.

Матеріал: презентація.

Структура заняття
1. Організаційний момент. Привітання з малятами.
2. Мандрівка у ліс (читання вірша про зимовий ліс)
3. Розгляд слідів (знайшли рукавичку)
4. Ознайомлення з цифрою 1.
5. Гра "Звірята казки "Рукавичка""(співвідно­шення цифри з кількістю звірят)
6. Фізкультхвилинка.
7. Гра "Хто коли прибіг до рукавички" (поняттями "тепер", "пізніше". "раніше").
8. Гра "Відшукай цифру 1"
9. Підсумок заняття.

понеділок, 26 грудня 2022 р.

Конструювання "Новорічні прикраси"

Програмовий зміст: вчити створювати оригінальні новорічні іграшки з синельної проволки, діяти за показом дорослого; чітко з'єднуючи в необхідних місцях, кінчики проволки провертаючи пальчиками. Розвивати фантазію, дрібну моторику рук і творчі здібності, естетичне сприйняття. Виховувати задоволення від створення новорічних прикрас. бажання доводити розпочату справу до кінця.

Матеріал: різнокольорова синельна проволка, намистинки, ножиці.

Інтерактивна вправа "Знайди сліди тварин"

Мета: закріпити знання дітей, що кожна тварина має свої сліди.

Завдання: дібрати до кожної картки відповідний слід. Пояснити свій вибір.

Добрі поради батькам "Пухнаста цілителька"

Мультфільм "Сліди небачених тварин"


Інтернет-ресурс: https://www.youtube.com/watch?v=meicYIdn6vU

Піший перехід до зимового лісу (мандрівка до зимового лісу)

Мета: ознайомити дітей з характерними ознаками першого місяця зими, поглиблювати знання дітей про стан живої природи взимку в лісі; вчити дітей розуміти взаємозалежність живої і неживої природи; формувати уявлення про життя тварин, їх пристосованість до зимового періоду; звернути увагу на різноманітність слідів на снігу. Розвивати спостережливість, увагу. Виховувати бережливе ставлення до природи.

Художньо-продуктивне образотворення. Малювання. Тема: "Чим прикрасимо ялинку"

Програмовий зміст: учити дітей передавати на малюнку  піднесений настрій під час малювання новорічної прикраси для ялинки; вправляти у малюванні предметів округлої форми, ритмічному зафарбовуванні, не виходячи за контури - межі; учити користуватися різними фарбами, акуратно накладають одну на одну після висихання; виховувати охайність.