понеділок, 26 грудня 2022 р.

Художньо-продуктивне образотворення. Малювання. Тема: "Чим прикрасимо ялинку"

Програмовий зміст: учити дітей передавати на малюнку  піднесений настрій під час малювання новорічної прикраси для ялинки; вправляти у малюванні предметів округлої форми, ритмічному зафарбовуванні, не виходячи за контури - межі; учити користуватися різними фарбами, акуратно накладають одну на одну після висихання; виховувати охайність.

Валеологія. Тема: "Про корисну їжу"

Програмовий зміст: розширювати знання дітей про важливість повноцінного харчування  для здорового розвитку організму; закріплювати знання про вітаміни та корисні продукти, що їх містять; виховувати у дітей потребу правильно харчуватися, уникати вживання шкідливих для організму продуктів.

 Структура заняття

1. Психогімнастика

2. Дидактична вправа "Корисна їжа - шкідлива їжа"

3. Вправа "Обери і поясни"

4. Дидактична гра "Визнач корисні продукти"

5. Фізкультхвилинка

6. Інформаційна хвилинка  "Вітаміни +, шкідлива їжа -"

7. ППД 

8. Підсумок

пʼятниця, 23 грудня 2022 р.

Художньо-продуктивне образотворення Ліплення "Сніговичок"

Програмовий зміст: продовжувати вчити дітей створювати виразні образи за допомогою ліплення конструктивним способом; пояснити зв’язок між пластичною формою й засобом ліплення; вчити планувати свою роботу: задумувати образ, ділити матеріал на потрібну кількість частин, різних за розміром, ліпити послідовно, починаючи з більших деталей. Сприяти розвитку естетичного сприйняття. Розвивати окомір, відчуття форми й пропорції. Виховувати прагнення виконувати роботу до кінця. 

Матеріал: пластилін білого кольору, невеликі шматочки червого та чорного, стеки, дощечки для ліплення, серветки.

Пам'ятка для батьків "Зима диктує свої правила"

Пізнавальне відео "Хто як зимує?"


Інтернет-ресурс: https://www.youtube.com/watch?v=cEgaM2N2rJk

Літературне+Театральне образотворення. Тема: слухання вірша І. Неходи "Пісня про ялинку"

Програмовий зміст: вчити дітей уважно слухати вірш, відповідати на запитання за його змістом, добирати прикметники; удосконалювати вміння самостійно, виразно та осмислено промовляти знайомі вірші; закріпити знання про зимові явища, зимові свята та природозахисну діяльність людини; розвивати поетичний слух, бажання виразно читати вірш напам'ять, мовлення; виховувати природовідповідну поведінку.

Фізична культура Тема: "Рухи по колу. Човниковий біг"

Завдання: повторити ходьбу звичайним кроком, на носках, на п'ятах, з різними положеннями рук; навчати рухатися по колу; навчати човникового бігу; розвивати рівновагу, уважність, спритність, координацію рухів; виховувати витривалість, бути здоровими; викликати позитивні емоції.

Інвентар: обруч, кубики і шишки.