пʼятниця, 23 грудня 2022 р.
Літературне+Театральне образотворення. Тема: слухання вірша І. Неходи "Пісня про ялинку"
Програмовий зміст: вчити дітей уважно слухати вірш, відповідати на запитання за його змістом, добирати прикметники; удосконалювати вміння самостійно, виразно та осмислено промовляти знайомі вірші; закріпити знання про зимові явища, зимові свята та природозахисну діяльність людини; розвивати поетичний слух, бажання виразно читати вірш напам'ять, мовлення; виховувати природовідповідну поведінку.
Фізична культура Тема: "Рухи по колу. Човниковий біг"
Завдання: повторити ходьбу звичайним кроком, на носках, на п'ятах, з різними положеннями рук; навчати рухатися по колу; навчати човникового бігу; розвивати рівновагу, уважність, спритність, координацію рухів; виховувати витривалість, бути здоровими; викликати позитивні емоції.
Інвентар: обруч, кубики і шишки.
ЦУПЖ. Тема :"Як зігрітися взимку?"
Програмовий зміст: ознайомити вихованців із заходами щодо енергозбереження, дати корисні поради; розширити уявлення про безпечну поведінку взимку;розвивати логічне мислення, увагу, уяву, вміння застосовувати отримані знання на практиці; спонукати до виконання правил безпечного користування електроприладами; формувати у дітей світогляд дбайливого господаря; виховувати відповідальність.
Структура заняття
1. Привітання
2. Дидактична гра "Зима - добре, зима - погано"
3. Проблемна ситуація "Що робити коли замерз..."
4. Фізкультхвилинка
5. Презентація "Правила безпечної поведінки взимку для дітей"
6. Підсумок