четвер, 22 грудня 2022 р.
Гурток "Мовленнєві витинанки" Тема: "Дід Мороз несе мішок"
Дитина у світі природи Тема: «Як малюки по ялинку ходили»
Програмовий зміст: вчити дітей дбайливо ставитися до природи, формувати у дітей правильне ставлення до об’єктів природи, знання дітей про дерево ялину та її цінність для природи та людини, розширювати знання дітей про хвойний ліс та його мешканців; розвивати фантазію, мислення, уяву, увагу, зв’язне мовлення та словниковий запас; виховувати бажання оберігати природу, співчуття до природи, вміння аналізувати та робити висновки про погане та хороше, виховувати інтерес до лісу та правила поведінки в ньому.
Матеріали: декорація зимового лісу, ялинки, Смурфик-Ліснячок, Зайчик, Білка, зображення планети з пеньками, дидактична гра «Домівка для тваринок», «Що їдять звірята».
Структура заняття
1. Емоційна хвилинка.
2. Подорож з Смурфиком-Ліснячком в ялинковий ліс.
3. Бесіда про ялинки.
4. Дидактична гра "Будиночок для тваринок".
5. Дидактична гра "Що їдять звірята".
6. Фізкультхвилинка "Ялинка - веселинка".
7. Гра "Прикрась ялиночку".
8. Підсумок.
середа, 21 грудня 2022 р.
Літературно-театралізована діяльність. Лялькова вистава «Коза-дереза»
Мета: запропонувати дітям зануритись у казковий світ лялькового театру, подивитися повчальну історію про Козу-Дерезу; учити слухати і розуміти зміст художнього твору, емоційно сприймати зміст казки; учити запам’ятовувати дійових осіб та послідовність дій. Виховувати інтерес до театралізованої діяльності.
Фізична культура Тема: "Утримування рівноваги на одній нозі. Кидки м'яча двома руками"
Завдання: повторити ходьбу звичайним кроком, на носках, на п'ятах, з високим підніманням колін; навчати утримувати рівновагу на одній нозі; вивчити кидки м'яча обома руками знизу; розвивати увагу, спритність, рівновагу, окомір; виховувати бажання виконувати фізичні вправи і берегти своє здоров'я.
Інвентар: м'яч.
Розвиток мовлення. Тема: "Зимові витинанки"
Програмовий зміст: уточнювати знання дітей про зимові явища природи; збагачувати активний словник епітетами, порівняннями, образними висловами; навчати висловлювати свої враження, правильно формулюючи вислів; розвивати граматичну правильність мовлення, удосконалювати звуковимову, активізувати та розширювати словник дітей за лексичною темою; розвивати увагу, мислення, пам'ять.
Структура заняття
1. Організаційний момент
2. Вірш А. Камінчука "Усі дерева в інії"
3. Бесіда
4. Вірш О. Шнуренко "Візерунки зими". Бесіда за змістом вірша.
5. Фізкультхвилинка "Зима в гостях"
6. Чистомовка (са-ас)
7. Дидактична гра "Добери слова"
8. Мовленнєва вправа "Яка? Який? Яке?"
9. Інтерактивна гра " Домалюй картини"
10. Підсумок