понеділок, 19 грудня 2022 р.

Казка про святого Миколая

Піший перехід до сосни

Мета: Закріпити і поглибити знання дітей про сосну, як представника хвойних дерев. Збагачувати знання дітей про зимову пору року, про особливості існування та поведінку зимуючих тварин і птахів. Сприяти розвитку пізнавального інтересу до навколишнього світу; удосконалювати навички спостережливості, уваги, мислення. Виховувати бережливе та чуйне ставлення до живої природи, зокрема дерев, учити дітей бачити їх красу.

Художньо-продуктивне образотворення (малювання) Тема: "Новорічна листівка"

Програмовий зміст: ознайомити вихованців із нетрадиційними техніками малювання, зокрема - мавання зубною щіткою ( Для малювання зубною щіткою потрібна густа, напівсуха гуашева фарба. Зубну щітку потрібно вмочити у фарбу. Доторкатися до аркуша паперу потрібно усім ворсом, щоб від кожної ворсинки залишався слід); учити малювати  передаючи правильне розміщення, форми, коліру і пропорції малюнка; виховувати любов до природи, почуття естетичної насолоди, спостережливість, акуратність, увагу; збуджувати інтерес до творчої діяльності.

Ознайомлення із соціумом. Тема: "Вчимося дружити"

Програмовий зміст: розширювати уявлення дітей про дружбу; розвивати здатність співпереживання, бажання прийти на допомогу; навчати домовлятися, просити та пропонувати допомогу; виховувати вміння по - справжньому дружити, уважно ставитися одне до одного.

Структура заняття

1. Привітання

2. Презентація "Казковий дитячий садок"

3. Обмін інформацією

4. Фізкультхвилинка

5. Виведення правил дружби

6. Правила примирення

7. Прислів'я про дружбу

8. Підсумок

пʼятниця, 16 грудня 2022 р.

Рекомендації для батьків "Створення розвивального предметно – ігрового середовища вдома"

Знайдіть можливість організувати дитячий куточок чи створіть таке розвивальне середовище, в якому б дитина більш активно і природно пізнавала себе, навколишній світ в усіх його взаємодіях. Розвивальне середовище, як правило, зводиться до предметно-ігрового. 
Середовище — це те, що оточує дитину, сукупність природних, предметних, соціальних умов життя. Звідси, говорячи про розвивальне середовище, передбачаємо і природне, і предметне, і ігрове, і людське оточення, яке може бути або сприятливим, або — ні.

18 min

Отже, розвивальним є середовище, яке впливає на внутрішнє, власне особистісне зростання, або гальмує процес саморозвитку.

Головна вимога до розвивального предметно-ігрового середовища — розвивальний характер. Воно має об’єктивно, тобто через свій зміст та властивості, створювати умови для творчої діяльності кожної дитини, слугувати цілям актуального фізичного і психічного розвитку.

Дидактична гра "Четвертий зайвий" (казкові герої)

 

Інтернет-ресурс: https://www.youtube.com/watch?v=_5K2t2zAR0E

Художньо-продуктивне образотворення (аплікація) Тема: «Зайчикова та лисиччина хатка»

Програмовий зміст: вчити дітей передавати зображення хатинок зайчика та лисички, використовуючи різноманітні засоби  і прийоми аплікації — за допомогою не традиційних матеріалів; розвивати відчуття кольору, форми; закріплювати правила і прийоми користування ножицями та іншим матеріалом.  Розвивати творчу уяву, асоціативну пам’ять, мислення; сприяти розвитку самостійності, охайності; збагачувати індивідуальний художньо-естетичний досвід кожної дитини. Виховувати, самостійність, радість від творчої роботи, чуйність.

Матеріал: картон синього кольору, аркуш  жовтого паперу,  ватні полички, ватні диски, ножиці, клей з пензликом, серветка, білий маркер.