пʼятниця, 16 грудня 2022 р.

Рекомендації для батьків "Створення розвивального предметно – ігрового середовища вдома"

Знайдіть можливість організувати дитячий куточок чи створіть таке розвивальне середовище, в якому б дитина більш активно і природно пізнавала себе, навколишній світ в усіх його взаємодіях. Розвивальне середовище, як правило, зводиться до предметно-ігрового. 
Середовище — це те, що оточує дитину, сукупність природних, предметних, соціальних умов життя. Звідси, говорячи про розвивальне середовище, передбачаємо і природне, і предметне, і ігрове, і людське оточення, яке може бути або сприятливим, або — ні.

18 min

Отже, розвивальним є середовище, яке впливає на внутрішнє, власне особистісне зростання, або гальмує процес саморозвитку.

Головна вимога до розвивального предметно-ігрового середовища — розвивальний характер. Воно має об’єктивно, тобто через свій зміст та властивості, створювати умови для творчої діяльності кожної дитини, слугувати цілям актуального фізичного і психічного розвитку.

Дидактична гра "Четвертий зайвий" (казкові герої)

 

Інтернет-ресурс: https://www.youtube.com/watch?v=_5K2t2zAR0E

Художньо-продуктивне образотворення (аплікація) Тема: «Зайчикова та лисиччина хатка»

Програмовий зміст: вчити дітей передавати зображення хатинок зайчика та лисички, використовуючи різноманітні засоби  і прийоми аплікації — за допомогою не традиційних матеріалів; розвивати відчуття кольору, форми; закріплювати правила і прийоми користування ножицями та іншим матеріалом.  Розвивати творчу уяву, асоціативну пам’ять, мислення; сприяти розвитку самостійності, охайності; збагачувати індивідуальний художньо-естетичний досвід кожної дитини. Виховувати, самостійність, радість від творчої роботи, чуйність.

Матеріал: картон синього кольору, аркуш  жовтого паперу,  ватні полички, ватні диски, ножиці, клей з пензликом, серветка, білий маркер.

ЦУПЖ Тема: "Хочу подивитися мультики"

Мета: закріплювати з дітьми правила користування телевізором; вчити уникати ситуацій, які пов'язані з небезпечним користуванням електрикою.

Фізична культура Тема: "Кидки м'яча двома руками знизу один одному"

Завдання: вправляти у ходьбі звичайним кроком, на зовнішній стороні стопи, змійкою; повторити стрибки з обруча в обруч; навчати кидків обома руками знизу один одному; розвивати уважність, спритність; виховувати бажання займатися фізичною культурою.

Інвентар: 2 обручі, м'яч.

Літературне + Театральне образотворення Тема: Розповідання української народної казки "Котик і півник"

Програмовий зміст: формувати вміння уважно слухати та частково переказувати художній твір, емоційно передавати діалоги героїв казки; формувати уміння давати характеристику вчинків персонажів; стимулювати вживання мовних і позамовних засобів виразності; сприяти розвитку пізнавальної та мовленнєвої активності, ініціативності, пам’яті та мислення; виховувати самостійність, доброзичливість, слухняність, почуття дружби та взаємодопомоги, вміння слухати один одного, уважно стежити за розповіддю.

Структура заняття

1. Привітання

2. Розповідання казки за ілюстраціями

3. Швидко-тест за змістом твору

4. Фізкультхвилинка

5. Дидактична вправа "Який герой..."

6. Дидактична вправа "Будь уважним"

7. Підсумок