пʼятниця, 16 грудня 2022 р.

ЦУПЖ Тема: "Хочу подивитися мультики"

Мета: закріплювати з дітьми правила користування телевізором; вчити уникати ситуацій, які пов'язані з небезпечним користуванням електрикою.

Фізична культура Тема: "Кидки м'яча двома руками знизу один одному"

Завдання: вправляти у ходьбі звичайним кроком, на зовнішній стороні стопи, змійкою; повторити стрибки з обруча в обруч; навчати кидків обома руками знизу один одному; розвивати уважність, спритність; виховувати бажання займатися фізичною культурою.

Інвентар: 2 обручі, м'яч.

Літературне + Театральне образотворення Тема: Розповідання української народної казки "Котик і півник"

Програмовий зміст: формувати вміння уважно слухати та частково переказувати художній твір, емоційно передавати діалоги героїв казки; формувати уміння давати характеристику вчинків персонажів; стимулювати вживання мовних і позамовних засобів виразності; сприяти розвитку пізнавальної та мовленнєвої активності, ініціативності, пам’яті та мислення; виховувати самостійність, доброзичливість, слухняність, почуття дружби та взаємодопомоги, вміння слухати один одного, уважно стежити за розповіддю.

Структура заняття

1. Привітання

2. Розповідання казки за ілюстраціями

3. Швидко-тест за змістом твору

4. Фізкультхвилинка

5. Дидактична вправа "Який герой..."

6. Дидактична вправа "Будь уважним"

7. Підсумок

четвер, 15 грудня 2022 р.

Аудіоказка "Вінні-Пух" - Різдвяна історія


Гурток "Мовленнєві витинанки" Тема: "Казку малятам читаємо завзято"

Мета: Пригадати з дітьми назви українських казок, їх героїв та їх сюжет. Вправляти дітей у вмінні відповідати на поставленні питання повними реченнями, відгадувати загадки. Розвивати зорове та слухове сприймання, вдосконалювати вміння творчо мислити, вигадувати новий кінець казки. Виховувати у дітей доброзичливість, дружні відносини один до одного, любов до казки.

Дитина у світі природи Тема: «Казка казкою, а в ній наука»

Програмовий зміст: розширити та систематизувати знання дітей про природу, розширити та систематизувати знання дітей про природу; формувати елементарні знання, вміння і навички поведінки в різних ситуаціях, дати дітям знання про небезпечні предмети та явища довкілля, особливості стосунків між людьми; вчити неухильно дотримуватись правил безпечної поведінки в природі, вдома, на вулиці, з іншими людьми; розвивати обачність, обережність; виховувати скромність, дисциплінованість, уважність, слухняність, почуття відповідальності за свої дії.

Матеріал: картинки з казок, метелики з лісової галявини.

Структура заняття

1. Організаційний момент "Жили-були" - подорож по казках.

2. Мандрівка з різнокольоровими метеликами з лісової галявини.

3. Зупинка 1 Казка "Кицин дім".

4. Зупинка 2 Казка "Вовк і семеро козенят".

5. Зупинка 3 Казка "Півник та двоє мишенят".

6. Фізкультхвилинка.

7. Зупинка 4 Казка "Вінні-Пух".

8. Зупинка 5 Казка "Колобок".

9. Підсумок.