2. Розповідання казки за ілюстраціями
3. Швидко-тест за змістом твору
4. Фізкультхвилинка
5. Дидактична вправа "Який герой..."
6. Дидактична вправа "Будь уважним"
7. Підсумок
Програмовий зміст: розширити та систематизувати знання дітей про природу, розширити та систематизувати знання дітей про природу; формувати елементарні знання, вміння і навички поведінки в різних ситуаціях, дати дітям знання про небезпечні предмети та явища довкілля, особливості стосунків між людьми; вчити неухильно дотримуватись правил безпечної поведінки в природі, вдома, на вулиці, з іншими людьми; розвивати обачність, обережність; виховувати скромність, дисциплінованість, уважність, слухняність, почуття відповідальності за свої дії.
Матеріал: картинки з казок, метелики з лісової галявини.
Структура заняття
1. Організаційний момент "Жили-були" - подорож по казках.
2. Мандрівка з різнокольоровими метеликами з лісової галявини.
3. Зупинка 1 Казка "Кицин дім".
4. Зупинка 2 Казка "Вовк і семеро козенят".
5. Зупинка 3 Казка "Півник та двоє мишенят".
6. Фізкультхвилинка.
7. Зупинка 4 Казка "Вінні-Пух".
8. Зупинка 5 Казка "Колобок".
9. Підсумок.
Завдання: вправляти в ходьбі звичайним кроком, на носках, на п'ятах, з різними положеннями рук; повторити кидки м'яча об підлогу і його ловлення; навчати стрибків з обруча в обруч; розвивати рівновагу, спритність, увагу, організованість; виховувати бажання виконувати фізичні вправи.
Інвентар: 2 обручі, м'яч.