понеділок, 12 грудня 2022 р.

Інформуємо, рекомендуємо, радимо "Створюємо родиною музичні творчі казки"

Піший перехід до пташиної їдальні

Мета: навчати дітей любити та берегти природу рідного краю. Розвивати у малят пізнавальний інтерес до природи. Уточнювати знання малят про зимуючих птахів; викликати співчуття до їх проблем в холодну пору року та бажання допомагати пташкам.

Художно-продуктивне образотворення. Малювання. Тема: "Казковий зайчик"

Мета: засобами зображувальної діяльності розвивати творчі здібності вихованців; заохочувати до нетрадиційних технік малювання, виявлення позитивних емоцій; виховувати криативне мислення, фантазію.

Ознайомлення із соціумом. Тема: "Коли гра не приводить до добра"

Програмовий зміст: дати поняття про небезпечні ігри; ознайомити дітей з правилами безпечної поведінки під час ігрової діяльності; розвивати практичні вміння та навички; формувати розуміння наслідків необачної поведінки з іграшками під час ігор, усвідомлення того, що небезпека криється не в самих іграшках, а в невмілому, безвідповідальному користуванні.

Структура заняття

1. Привітання. Вірш А. Костецького "Найкраща іграшка"

2. Дидактична вправа "За що я люблю зиму?"

3. Презентація

4. Фікультхвилинка 'Я маленький малюнок..."

5. Правила безпеки

6. Дидактична гра "Чим можна гратися"

7. Підсумок

пʼятниця, 9 грудня 2022 р.

ЦУПЖ Тема: "Наші друзі санчата

Мета: продовжувати розширювати світогляд та знання дітей про зимові розваги; формувати поняття про необхідність дотримання правил безпеки під час катання на санчатах; учити обирати безпечні місця для ігор; виховувати здоров'язбережувальну та природовідповідну поведінку.


Художньо-продуктивне образотворення (ліплення) Тема: «Дівчинка у довгій шубці»

Програмовий зміст: вчити ліпити дівчинку в довгій шубці раціональним способом - з конуса; впрвляти в умінні виділяти частини людської фігури в одязі (голова, розширюється донизу шубка, руки), передавати їх з дотриманням пропорцій. Викликати бажання передати образ дівчинки в об'ємному зображенні; розташовувати фігурку вертикально, надаючи їй стійкість. Показати можливість передачі руху виліпленої фігурки шляхом невеликої зміни положення рук (розведені в сторони, витягнуті вперед, підняті вгору), ніби дівчинка танцює. Розвивати почуття форми і пропорцій. Виховувати прагнення виконувати роботу до кінця, естетичне сприйняття.     

Матеріал: пластилін, дошка для пластиліну, стеки, серветка.

Казка "Коза-дереза"


Інтернет-ресурс: https://www.youtube.com/watch?v=urWVVEtFw9E