Мета: засобами зображувальної діяльності розвивати творчі здібності вихованців; заохочувати до нетрадиційних технік малювання, виявлення позитивних емоцій; виховувати криативне мислення, фантазію.
понеділок, 12 грудня 2022 р.
Ознайомлення із соціумом. Тема: "Коли гра не приводить до добра"
Програмовий зміст: дати поняття про небезпечні ігри; ознайомити дітей з правилами безпечної поведінки під час ігрової діяльності; розвивати практичні вміння та навички; формувати розуміння наслідків необачної поведінки з іграшками під час ігор, усвідомлення того, що небезпека криється не в самих іграшках, а в невмілому, безвідповідальному користуванні.
Структура заняття
1. Привітання. Вірш А. Костецького "Найкраща іграшка"
2. Дидактична вправа "За що я люблю зиму?"
3. Презентація
4. Фікультхвилинка 'Я маленький малюнок..."
5. Правила безпеки
6. Дидактична гра "Чим можна гратися"
7. Підсумок
пʼятниця, 9 грудня 2022 р.
ЦУПЖ Тема: "Наші друзі санчата
Художньо-продуктивне образотворення (ліплення) Тема: «Дівчинка у довгій шубці»
Програмовий зміст: вчити ліпити дівчинку в довгій шубці раціональним способом - з конуса; впрвляти в умінні виділяти частини людської фігури в одязі (голова, розширюється донизу шубка, руки), передавати їх з дотриманням пропорцій. Викликати бажання передати образ дівчинки в об'ємному зображенні; розташовувати фігурку вертикально, надаючи їй стійкість. Показати можливість передачі руху виліпленої фігурки шляхом невеликої зміни положення рук (розведені в сторони, витягнуті вперед, підняті вгору), ніби дівчинка танцює. Розвивати почуття форми і пропорцій. Виховувати прагнення виконувати роботу до кінця, естетичне сприйняття.
Матеріал: пластилін, дошка для пластиліну, стеки, серветка.
Фізична культура Тема: "Удари м'ячем об підлогу і ловіння його. Стрибки через кілька мотузок"
Завдання: повторити стрибки через кілька мотузків; навчати ударяти м'яч об підлогу й ловити його; розвивати рівновагу, м'яке приземлення, спритність, уважність; виховувати бережливе ставлення до свого здоров'я.
Інвентар: мотузки, м'яч.
Літературне + Театральне образотворення Тема: "Розповідь української народної казки "Коза-Дереза"
Програмовий зміст: ознайомити дітей з казкою «Коза-Дереза; учити слухати і розуміти зміст художнього твору, емоційно сприймати зміст казки; закріплювати вміння відповідати на запитання за змістом твору; учити запам’ятовувати дійових осіб та послідовність дій; виховувати інтерес до художньої літератури.
Структура заняття
1. Привітання
2. Загадки про героїв казки
3. Розповідання казки "Коза-Дереза". Бесіда за змістом
5. Руханка "Кізонька-коза"
6. Переказ за фрагментами музичної казки "Коза-Дереза"
7. Дидактична вправа "Хто уважний?"
8. Підсумок