пʼятниця, 9 грудня 2022 р.

Фізична культура Тема: "Удари м'ячем об підлогу і ловіння його. Стрибки через кілька мотузок"

Завдання: повторити стрибки через кілька мотузків; навчати ударяти м'яч об підлогу й ловити його; розвивати рівновагу, м'яке приземлення, спритність, уважність; виховувати бережливе ставлення до свого здоров'я.

Інвентар: мотузки, м'яч.

Літературне + Театральне образотворення Тема: "Розповідь української народної казки "Коза-Дереза"

Програмовий зміст: ознайомити дітей з казкою «Коза-Дереза; учити слухати і розуміти зміст художнього твору, емоційно сприймати зміст казки; закріплювати вміння відповідати на запитання за змістом твору; учити запам’ятовувати дійових осіб та послідовність дій; виховувати інтерес до художньої літератури.

Структура заняття

1. Привітання

2. Загадки про героїв казки

3. Розповідання казки "Коза-Дереза". Бесіда за змістом

5. Руханка "Кізонька-коза" 

6. Переказ за фрагментами музичної казки "Коза-Дереза"

7. Дидактична вправа "Хто уважний?"

8. Підсумок

четвер, 8 грудня 2022 р.

Сенсорна гра "Виклади сніговику ґудзики за зразком"

Анімація про толерантність "Про Діму" (дітям про важливе)


Інтернет-ресурс: https://www.youtube.com/watch?v=5WBWWNfnw2Y

Поради батькам дітей з особливими потребами

1. Ніколи не жалійте дитину через те, що вона не така, як усі.

2. Даруйте дитині свою любов та увагу,однак не забувайте про інших членів родини, котрі її теж потребують.

Гурток "Мовленнєві витинанки" Тема: "Ми маленькі малюки полюбляєм казочки"

Мета: розширити та закріпити знання дітей про знайомі казки; продовжувати вчити розуміти казку, відтворювати її зміст за запитаннями, загадками, називати та характеризувати її героїв; збагачувати активний словник дітей; розвивати в дітей зв’язне мовлення, логічне мислення та творчі здібності, фантазію, кмітливість, зосередженість, дружелюбність; виховувати любов до казок, прищеплювати почуття добра, дружніх стосунків, взаємодопомоги; викликати інтерес до народної мудрості, духовної спадщини.

Дитина у світі природи Тема: «В гості до Лісовичка»

Програмовий зміст: Збагатити знання дітей за темою «Зима»; закріпити знання дітей про зміни в лісі взимку, про життя тварин і птахів взимку; формувати уявлення дітей про ліс та лісових мешканців; розвивати дрібну моторику пальців рук, зв’язне мовлення, пам’ять, мислення, уяву, сприймання; виховувати інтерес до занять, бажання берегти природу.

Матеріал: картинки зими, гра «Іде сніг», малюнок Лісовичка.

Структура заняття

1. Організаційний момент. Загадки про зимові явища.

2. Гра з ватою "Іде сніг".

3. Гімнастика для пальчиків.

4. Подорож в зимовий ліс до Лісовичка.

5. Дидактична гра "Хто раніше ким був".

6. Дидактична гра " Хто що може робити?"

7. Дидактична гра "Зайве слово".

8. Підсумок.