Завдання: повторити стрибки через кілька мотузків; навчати ударяти м'яч об підлогу й ловити його; розвивати рівновагу, м'яке приземлення, спритність, уважність; виховувати бережливе ставлення до свого здоров'я.
Інвентар: мотузки, м'яч.
Завдання: повторити стрибки через кілька мотузків; навчати ударяти м'яч об підлогу й ловити його; розвивати рівновагу, м'яке приземлення, спритність, уважність; виховувати бережливе ставлення до свого здоров'я.
Інвентар: мотузки, м'яч.
Програмовий зміст: ознайомити дітей з казкою «Коза-Дереза; учити слухати і розуміти зміст художнього твору, емоційно сприймати зміст казки; закріплювати вміння відповідати на запитання за змістом твору; учити запам’ятовувати дійових осіб та послідовність дій; виховувати інтерес до художньої літератури.
Структура заняття
1. Привітання
2. Загадки про героїв казки
3. Розповідання казки "Коза-Дереза". Бесіда за змістом
5. Руханка "Кізонька-коза"
6. Переказ за фрагментами музичної казки "Коза-Дереза"
7. Дидактична вправа "Хто уважний?"
8. Підсумок
1. Ніколи не жалійте дитину через те, що вона не така, як усі.
Програмовий зміст: Збагатити знання дітей за темою «Зима»; закріпити знання дітей про зміни в лісі взимку, про життя тварин і птахів взимку; формувати уявлення дітей про ліс та лісових мешканців; розвивати дрібну моторику пальців рук, зв’язне мовлення, пам’ять, мислення, уяву, сприймання; виховувати інтерес до занять, бажання берегти природу.
Матеріал: картинки зими, гра «Іде сніг», малюнок Лісовичка.
Структура заняття
1. Організаційний момент. Загадки про зимові явища.
2. Гра з ватою "Іде сніг".
3. Гімнастика для пальчиків.
4. Подорож в зимовий ліс до Лісовичка.
5. Дидактична гра "Хто раніше ким був".
6. Дидактична гра " Хто що може робити?"
7. Дидактична гра "Зайве слово".
8. Підсумок.