четвер, 8 грудня 2022 р.

Дитина у світі природи Тема: «В гості до Лісовичка»

Програмовий зміст: Збагатити знання дітей за темою «Зима»; закріпити знання дітей про зміни в лісі взимку, про життя тварин і птахів взимку; формувати уявлення дітей про ліс та лісових мешканців; розвивати дрібну моторику пальців рук, зв’язне мовлення, пам’ять, мислення, уяву, сприймання; виховувати інтерес до занять, бажання берегти природу.

Матеріал: картинки зими, гра «Іде сніг», малюнок Лісовичка.

Структура заняття

1. Організаційний момент. Загадки про зимові явища.

2. Гра з ватою "Іде сніг".

3. Гімнастика для пальчиків.

4. Подорож в зимовий ліс до Лісовичка.

5. Дидактична гра "Хто раніше ким був".

6. Дидактична гра " Хто що може робити?"

7. Дидактична гра "Зайве слово".

8. Підсумок.

середа, 7 грудня 2022 р.

Вікторина "У світі казки чарівної"


 Інтернет-ресурс: https://www.youtube.com/watch?v=qBSJVe_w0d4

Інформація для батьків "Ой, хустина, хустиночка!"

Дидактична гра "Чим можна гратися?"


Інтернет-ресурс: https://www.youtube.com/watch?v=l4RMqOjUq3c

Спортивна розвага "Пізнайко про зимові розваги"

Мета: створити умови для активного відпочинку дошкільнят. Учити дітей гратися дружно, викликати бажання брати участь в іграх-естафетах і перемагати в них. Розвивати групи м'язів, тулуба, рук, ніг, вольові якості в умовах змагань. Вдосконалювати навички виконання основних рухів, а також відповідних дій і іграх з правилами. Виховувати патріотичні почуття, любов до фізкультури і спорту.

Фізична культура Тема: "Стрибки через кілька мотузок. Ходьба по лаві з переступанням предметів"

Завдання: пригадати ходьбу звичайним кроком, на носках, на п'ятах, з високим підніманням колін; повторити ходьбу по лаві з переступанням предметів; навчати стрибати через кілька мотузок; розвивати рівновагу, м'яке приземлення під час стрибків, уважність; виховувати бажання займатися фізичною культурою.

Інвентар: гімнастична лава, шишки, мотузки.

Розвиток мовлення. Тема: "Пригоди зі сніжинкою"

Програмовий зміст: продовжити уточнювати та розширювати знання дітей про зимову пору року; розвивати пояснювальне мовлення, логічне мислення, підводити вихованців до розуміння сутності вислову"дарувати радість"; удосконалювати граматичну правильність мовлення; вправляти у складанні речень за змістом картини, розповідати сюжет; активізувати та збагачувати словниковий запас дітей; розвивати мислення, увагу, бажання дарувати радість товаришам, близьким, рідним.

Структура заняття

1. Привітання

2. Дидактична вправа "Ланцюжок слів"

3. Дидактична гра "Додам слово"

4. Фізкультхвилинка

5. Розглядання картини до казки М. Пляцковського "Ромашки в січні"

6. Бесіда за картинами

7. Підсумок