середа, 7 грудня 2022 р.

Розвиток мовлення. Тема: "Пригоди зі сніжинкою"

Програмовий зміст: продовжити уточнювати та розширювати знання дітей про зимову пору року; розвивати пояснювальне мовлення, логічне мислення, підводити вихованців до розуміння сутності вислову"дарувати радість"; удосконалювати граматичну правильність мовлення; вправляти у складанні речень за змістом картини, розповідати сюжет; активізувати та збагачувати словниковий запас дітей; розвивати мислення, увагу, бажання дарувати радість товаришам, близьким, рідним.

Структура заняття

1. Привітання

2. Дидактична вправа "Ланцюжок слів"

3. Дидактична гра "Додам слово"

4. Фізкультхвилинка

5. Розглядання картини до казки М. Пляцковського "Ромашки в січні"

6. Бесіда за картинами

7. Підсумок

вівторок, 6 грудня 2022 р.

Відео "Каструлька Анатоля"

Інтернет-ресурс: https://www.youtube.com/watch?v=PrRoTTc0fMc



Інформація для батьків "День Збройних сил України

Дидактична гра "Відгадай, що звучить?"


Інтернет-ресурс: https://www.youtube.com/watch?v=qg3XW_4jhno

СХД Тема: "Сніговик"

Мета: засобами зображувальної діяльності розвивати у вихованців творчі здібності; спонукати до самостійного вибору техніки виконання; пригадати правила безпечної роботи із ножицями; розвивати дрібну моторику, зосередженність, фантазію, увагу; виховувати охайність, самостійність, старанність.

Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі (логіко-математичний розвиток) Тема. Порівняння груп предметів. Орієнтування в часі.

Програмовий зміст:   формувати вміння орієнтуватися в просторі, розрізняти й правильно називати чотири пори року, закріпити поняття просторових уявлень, використовуючи слова над, під, між; продовжувати вчити розуміти й правильно використовувати слова та вирази порівну, більше на один, менше на один; учити співвідносити кількість предметів із цифрами; вміння порівнювати множини предметів. Розвивати довільну пам’ять, увагу, спостережливість. Виховувати інтерес до за­нять із математики.

Матеріали: презентація.

Структура  заняття

1. Сюрпризний момент. Прилетіла сніжинка.

2. Гра «Пори року» (орієнтування в часі). 

3. На гастини до Саші і Маші 

4.Гра "Погодуємо пташечок"(рахунок, просторові уявлення)

5. Фізкультхвилинка.

6.Гра «Порахуй сніговиків» (стільки ж, порівну, більше на один, менше на один).

7. Підсумок заняття.

понеділок, 5 грудня 2022 р.

Конструювання Тема: «Зайчик» (паперові стаканчики)

Програмовий зміст: вчити виготовляти вироби з одноразових стаканчиків — красивих зайчиків. Фломастером на стаканчику намалювати очі і рот тварини і приклеїти до нього додаткові елементи (вушка, лапки, хвостик). Формувати у дітей стійкі знання, вміння, навички в роботі з  одноразових стаканчиків і схожими матеріалами, дати поштовх дитячої фантазії. Розвивати дрібну моторику, конструктивне мислення, фантазію стимулювати бажання дитини займатися конструюванням;  організованість і акуратність. Виховувати в дітей терпіння, посидючість, прагнення досягати поставленої мети. 

Матеріал: пластиковий стаканчик – 1 шт.; олівець; білий і рожевий папір; ножиці; чорний і червоний фломастер; шматочок вати або білі вовняні нитки.